26 Temmuz 2016 Salı

Tenis Kursu

Birkaç aydır kurs aradığımı ve Bengisu ile gitmek istediğimi herkes bilir. Peki son durumlar ne ? 


En son dedim mi, duyurdum mu bilmiyorum ama Bengisu ile KONSEM'e (Antalya'da olanlar bilir) Tenis kursu için kayıt olduk ve haftada 3 gün olmak üzere tenis kursuna gidiyoruz. Oldukça keyifli ve kafa dağıtıcı ve cidden çok güzel bir spor. Servis atışı olsun, arkadaş çevresi olsun çok tatlı insanlar var. Eğer hiçbir spor yapamıyorsanız emin olun tenis size çok büyük kazanç getirecektir. 


Hatta bu fotoğrafta da olduğu gibi oldukça teşfik edici şeyler aldık ^^ Bu çantanın içinde forma takımı, çorap ve şapka var. Eğer bir sonraki seneye gitmek isterseniz bunlardan siz de alabilirsiniz ya da eğer kendi belediyenizin falan yaz kursu imkanı varsa yaz ayında da spora devam edip eğlenebilirsiniz :) 

2 yorum:

  1. ne güzel pekii tenisi sevdin mi hiç bırakmadan oynamayı düşünüyo musuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi belediyedeki kursa 3 gün gitmezsen siliniyorsun. Ondan bitti yani :/ Buraya geldim ya silinmişimdir :)) Ama sevdim :))

      Sil