Tüm Gün Yazıya Ne Dersiniz ?

En kısa bu yazımın olmasını umarak saat 12.30 olmasıyla beraber yazı yazmaya şu an itibariyle başlamış olmaktayım. Aklımda olan şeyler şöyle: 


Birkaç hafta ve birkaç gündür bloga girmiyorum. Bundan dolayı girmediğim gün sayısı kadar bu yazım da dahil yazı yazacağım bugün boyunca. Hatta ellerim o kadar yabancı kalmış ki yazamıyorum pek şu an. Bugün böyle bir günü geçireyim hem de bayram şeysi diye araya sıkıştırayım dedim. Ramazandan dolayı ben baya halsizdim. Gerçekten acıkmıyordum susamıyordum ama çok halsiz oluyordum. Kolumu kaldıramıyordum. Bugün bayram ve herkesin Ramazan Bayramı kutlu olsun !! ^^ Bayram dolayısıyla ve Ramazan bittiği için artık düzene merhaba demeliyim artık. Geçen sene oldukça rayındaydı blogum. Bu yüzden şaşırmayın çok yazı gelirse. Yazıp yazıp yayınla tuşuna basıp duracağım bugün. Umarım her güne bir yazı denk getirebilirim. İyi günler ve takipte kalın :* 

Yorumlar

  1. oleeey artık enerjin geldii. geçen yaz senin blogun müthişti yaaaa. :))))) yanii sen çok dolu dolu yazıyorduuun kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıla abla var ya. Pek ortalarda değil bu aralar ancak onun da sınavı vardı. İşte biz geldiği her zaman iki laf konuşuyoruz. O da öyle eski enerjin gelmiş dedi :)) Ben de yazı yazınca çok seviniyorum ya ^^

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar