Ana içeriğe atla

!! YEP (Yerleştirme Esas Puanı) Açıklandı !!

Teog stresiydi, test kitaplarıydı, okuldan etüte geçişiydi, her gün başımın ağrımasıydı derken tatil de geldi her şey bitti 92 ortalamayla 8. sınıfa güle güle yaptık da, sonrası ? 


Snapchat'te de dediğim gibi: "Biz bu sıralarda okumayı öğrendik."

Çünkü 8 senem bu okulda geçti benim. Yeniden yeni arkadaşlarla Antalya'da bu okulda tanıştım. İlk kez birinin saçını başını yoldum. İlk kez birinin ölmeden söylediği sözle güçlü olduğumu hissettim. İlk kez kendimi bu okulda tanıdım. İlk kez bu sıralarda bir derste eğlenebileceğimi öğrendim. İlk kez karne günü bana işkence oldu. İlk kez okulda tanınmak istemedim. İlk kez reddedildim. İlk kez bir yalanla birini sevdim. İlk kez bir insanı umursamamayı öğrendim. İlk kez bir öğretmenin sana gıcık kapabileceğini gördüm. İlk kez bir öğretmenin seni sevemediğini, kapıdan çıkınca hatırlamayacağını anladım. 

Ama ilkler unutulmaz anılar bırakır... 

Gerçekten dönüp arkadamdaki arkadaşlarıma bakmam belki ama arkamdaki anılara ağlarım. Arkamdaki o ilklere sevinir, o ilklerle yaşarım belki de. Belki de liseden mezun olunca o 8 sene vız gelir tırıs gider. Ama ben anıları unutabilmeyi istemem..

YEP açıklandı. 385 almışım. İlde %30, Türkiyede %24'lük yüzdelik dilimdeyim. Ne çok kötü, ne çok iyi. Batu da benimle aynı puanı almış. Aynı okulu istiyoruz. Aslında istediğim okulu çoğu herkes istiyor. İstediğim okula benden 9 puan fazla ama yüzdelik dilimlerin daha gerçekçi olduğunu söylüyorlar. Bu yüzden hiçbir fikrim yok. Tercihler 15-25 Temmuzda ve sadece aklımda 4 okul var. 

İzmir ise... İzmiri istiyorum. Ama olmaz. Bilmiyorum İzmir güzel şehir ama fikrim yok cidden. 

Siz ne düşünüyorsunuz ? 

Yorumlar

  1. çok duygulu yazmışsın yaa. kolay değil ya yıllarca aynı yerde. hiç unutmazsın ki. istediğin okul olsun. izmir. ne yönden. izmir güzel rahat şehir. bizim ülkede en rahat şehir yaa. okul bilmiyorum ki olur mu. kaç tercih olcak. izmirden de yazabilirsin tabii. o okuldan biri olur muuuu diyosuun işallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Ancak o anki duygusallık :) İzmir olmaz ya. Baktım da yok yani. 20'ydi diye hatırlıyorum. Ay valla bilmiyorum :(

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

ÇEKİLİŞ VAAAR!!

Evet. Artık bunun zamanı gelmişti. Ve diğer çekilişteki gibi ödemeli düşünmüyorum. Umarım bir aksilik çıkmaz. 





Uzunca açıklama yapabileceğim kadar heyecansız değilim. Heyecanlı olduğum için pek unuttuğum şeyler de olabilir. BU BİR HIZLI ÇEKİLİŞTİR! :)) 
Öncelikle geçen seferki yaptığım çekiliş katılım şartı yüzünden 2 kişi katılmıştı. Blogum oldukça izlenmesi okunması yerlerde. Bu durum her bir yazımda etkisini bıraktı gerçekten. Ve ben de artık bu içimdeki volkanı patlatmaya karar verdim. Yarın için işim var dışarıda ve ben de aslında ya yarın ya da 4 Kasım'a kadar olacak çekilişi başlatıyorum. 
Katılım şarkı katıldım yazıp blogumu izlenmeye almak. Sadece bu. 2 kazananlı bir çekiliştir. Geri dönüş yapılmazsa bir diğer talihli kişiye aktarılır haberiniz olsun. Defterleri ben kendim yaptım. Belki beğenmeyeceksiniz ancak böyle maalesef :( İki kazanan da 2 renkli kalem, 1 siyah tükenmez kalem ve bir adet kırmızı kalem kazanacaktır. İki kazanana da sunduğum kitapları okumadım. Okuyam…

Kitap Yorumu "Kış Masalı"

Huh. Ay nasıl başlamalıyım ? Çok YouTube'da video izliyorum, hep ondan merhabaaaaa diye başlayasım geliyor. 2016'da sürprizlerim var sizlereeee. Ama Kış ayındayız ve Kış ayında Kış Masalı'nın yorumunu yazmak da uyumlu oldu. Ay çok güzel *.*


Kitap aslında o kadar hoş ki, gerçekten yani şu yorumu yaparken bile kitaptaki sözcükler geçiyor aklımdan. Aslında 1016 sayfa diye diye herkesin aklına kazındı kaç sayfa olduğu kitabın. Ayrıca zaten gerçekten uzun bir sürede bitirdim ve ben bu kitabı okumaktan gurur duydum. Herkes eline alıp hep inceledi bu kitabı. 1016 sayfa diyorum, bütün her okula götürdüğümde birinin eline veriyordum artık son 300-400 sayfa kalınca. Çünkü gerçekten yoruyordu :)) Ama bitireli de 1 hafta oldu. Pinekliyordum bu yorumu yazmak için.

Kitap şöyle bir konu alıyor; Gazeteci bir Hande Altan işinde çok başarılı biridir. 23 yaşına kadar aşktan uzak, bir iş kadını olmuştur. 29 yıllık bir aşk adamı bulana kadar... Kerem Sarper... Bir iş adamının sırlar ardında v…

İzleyiciler