14 Ağustos 2016 Pazar

1- Oyun Esintileri "Clash of Clans"

Artık ne var ne yoksa telefonlarda var diyorlar ya ? Yeni bir seriyle bunun nedenini göstermeye karar verdim :D


(Benim köyüm)

Clash of Clans 2015'in en çok ses getiren oyunu oldu. Piano Tiles olarak da gösteriyor ancak onun etkisi kısa sürdü diye düşünüyorum. Ancak onu da daha sonra buraya eklerim.

Ben pek telefondan oyun oynayamıyordum. Abim bir süredir aç bir hesap dursun köşede diyordu ama sınavlar, TEOG derken başımı kaldıramam diye açmıyordum. Sanırım Haziran'da başladım ve o kadar bağımlılık yaptı ki kısa sürede bağımlılık yapan oyunlardan. Bu yüzden lisede ne yapacağım düşünmem gerek :) 

Oyunu anlatmam gerekirse bir köyünüz var görselde gördüğünüz gibi. Ufaktan altın ve iksirlerle orduyla savaşıp yavaş yavaş yükselirken taş kullanmayıp belediye binasına ağırlık verdiğinizde ve mantığını oyuna aktardığınızda oyundan çıkamayacaksınız :))  İyi oyunlar :) 

6 yorum:

  1. Hımms traviana benziyor sankim. Böyle oyunlarda iyi değilim yav. Bana daha ekşınlı oyunlar lazım :D

    YanıtlaSil
  2. Âbimin ve arkadaşlarımın bir zamanlar otnadığı strateji oyunu :D

    YanıtlaSil
  3. ay evet herkes oynuyo yaaa :)

    YanıtlaSil