3 Ağustos 2016 Çarşamba

Ağustos Geldi !!

Ne zamandır sohbet etmiyoruz ? :) 

Aslında dolu dolu bir Temmuz geçti bu sefer gerçekten. Sanırım bu zamanlara yakın hatta Ağustosun yarısı gibi İzmir de idik ve bu Cuma İzmir'e gidiyoruz. Az önce yazı yazarken etiketlerde "İzmir" yazısını görünce o seriden devam edeceğini düşündüm. Çünkü orada bir sürü fotoğraf çekmek istiyorum ve Banu'yu kıskanmakla geçecek sanırım.

Aslında Temmuzda yaptığım şeylerden birkaç fotoğraf ekleyerek Temmuz ayını anlatabilirim diye düşündüm ancak aklıma hala Berkcan Güven'in dünki snaplerindeki şarkılarında kaldı. Silindiği için yeniden de bulamıyorum ve gerçekten çok güzel şarkılardı ve şu an dinlediğim şarkılar o kadar kötü ki :(

Hemen size Temmuz'u anlatayım :)


Bugün 2 Temmuz'du. Tenis'ten çıkmış ve otobüs bulamadığım için 1,5 km yürümüştüm ve ancak orada 40 derecelik havada terden ölmüştüm. Bayılıp kalacaktım artık. Bu snap de çok zar zor atıldı zaten :) 


Bu fotoğraf da 26 Temmuz'dan. Bengisu ile havuza girip kendi yaptığım kurabiye ve patatesi yemiştik ve Bengisu sırf ben havuza girmiyorum diye tshirtümü alıp havuza sokup başıma o suları dökmüştü. Sağolsun tribi kısa sürdü canım ya :) 


Bugün de 16 Temmuz'dan. Bengisu'nun doğum gününü 1 gün öncesinden ve ben en son gelmeme rağmen gerçekten harika bulduğum whatsapp oyunuyla ve dondurmalarla günü bitirmiştik :) 


Bu fotoğraf da 10 Temmuzdan. Kuzenim Hakan beni yenmişti. Hem de 44 puan farkla ! -.-


Bugün de 21 Temmuzdan. 3'lü asla gezemezken ve Duygu'nun ben gelemeyeceğim demesiyle ve benim paramı unutmamla birlikte ki hala Bengisu'ya sinemanın parasını vermediğimi hatırlamamla gerçekten stresli de olsa moralim bozuk geçse de fotoğrafta mutluyuz :) Hatta herkesin birbirine kombin yapıp giymesiyle ne kabinler ne haller gördü ne haller ya :D


Bu da 21 Temmuz'dan. O kadar patates yiyip MayKet yapan Bengisu onu nasıl yiyeceksin demesine ve o patatesleri orada bırakıp arkalarından elveda derken üstüne gidip bu dondurmalardan almamıza rağmen patlamıştı midemiz artık :D


Bu fotoğraf da 10 Temmuz yenilmemin üzerine aldığımız bu yiyecekler günü berbat etti. O tad neydi Allahım yardım etsin bunu yapanlara :(


Bu fotoğraf Aydın'dan ! Çay bahçesinde bulduğum kaplumbağalar gün geçtikçe çoğalıp sürekli böyle elime alıp kimsenin bırak onu demesine aldırmadan seve seve hal oldum :) Kaplumbağa sevgimin burada başlayıp 31 Temmuz'da çektiğim bu fotoğrafla hala da devam etmesi üzerine Aydın'da burada kaplumbağa cenneti var :) ^^


Bugün de Bengisu'nun doğum gününden. Yani 16 Temmuz'dan ancak normalde Bengisu'nun doğum günü 17 Temmuz ancak biz erken kutladık ve canım ya şu tatlılıkla ^^ Gamzeli :) 


Sude :) 5 Temmuz'da Sude ile bizim sitenin bahçesinde oturup musical.ly çekmiştik. Ve ben o videoyu görüp hala gülüyorum çünkü yapamıyorum :D


Bu fotoğraf da 2 Temmuz'da karşılaştığım tenisteki bir arkadaşımın annesinin küçücük bir çocuğu küçümsemesinden sinirlenip duygularımı anlatmıştım. Cidden bu durumdan sinir oluyorum. Daha küçücük. Hıı çok biliyorsun sen diyen kadınlar benden uzak durun lütfen... Anlamıyor olabilir ama ben bile rencide edildiğimde o ortamdan anında ayrılırım. 


Peter Marvey ve 15 Temmuz'dan :D Kuzenimle Expo'ya geldik ve Peter Marvey için saat 9 gibi 10 gibi falan eve gidebilmiştik. Ancak yaptığı gösteri gerçekten yarısını izlememize ve çocukların konuşmasından da olsa gerçekten olağanüstü şekilde sizi etkiliyor. Canlı bir gösteriyle de psikolojinizi bozuyor etkisinden çıkamıyorsunuz :D 

Kuzenim sürekli adamın bakışında bile bir şey var böyle diyordu :D 


Expo'ya giderken otobüsle gittiğimiz için ilk defa burdan geçtik ve çok hoş gözüküyordu :) 15 Temmuzdan bu da :) 


Kuzenim geldi diye her yeri gezdirmeye çalıştım ve gerçekten bundan önceki gelişinde o kadar 1 günde parayı bitirmiştik ki, bu sefer gerçekten çok gezip çok eğlenmiş ve burdan sahile geçip herkes denize girip yüzerken biz telefonda konuşup, müzik dinleyip oturmuştuk :) 

Dolu dolu dediğim Temmuz böyleydi işte. Bir gün kuzenimle çarşıya gittiğimizde ikimiz de tshirt almıştık ve ben erkek reyonundan alıcam bak dedim ve ancak 1 kez giyebildim :D Ancak güzel bir tshirt ancak eksisi şu ki siyah :( Siyah da bu havada gerçekten çok bayacak. O yüzden sanırım Kasım'da giyerim :) Bir çok şey aldım Temmuzda ancak onları sanırım başka bir yazıda ve yeni bir seride toplayacağım. Hatta bu yazı bile çok uzun bir serideki yazı oldu :D Ve gerçekten hoş şeylerdi. Yazı değerlendireceğim dediğim yaz buydu ve daha az süre kalmasına rağmen daha da çok şey yapmaya çalışıyorum. Umarım sizin de böyle dolu dolu bir yazınız geçiyordur :) İyi günler iyi tatiller efenim. Ağustos'un da böyle olması dileğiyle :) Sağlıcakla kalın ^^

2 yorum:

  1. her şeeey hepsi çok tatlııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf at selfie falan demiştin ya. Böyle bir yazı düşündüm ^^ Tişikkürler *-*

      Sil