Blog Youtube

En son 10-15 gün boyunca yokken gerçekten bir seri için düşüncedeydim.


Bengisu ile birkaç fikir ararken ve ikimiz de video izlememizden bir seri bulduk ve hemen sunmak yerine eski neşesini yerine getirmeye çalıştım blogumun. Artık ne kadar yapabildiysem yine bir aralık bırakmak zorunda kaldım. Ancak bu seriye artık bir giriş yapmam ve söylemem gerektiğini düşündüm. Peki nedir bu "Blog YouTube" ? 

Nedir ? kanalı gibi sorgulatmayacağım ama :D Biz ilk başta şunu düşünüyoruz. Belki bilmiyorsunuzdur: 

Bengisu ile ben bir Duygu Özaslan ve Cansu Akın veya Meryem Can ile Elif Yalçın gibiyiz. Bizim bu benzetmelerimiz birkaç ay önce başladı ve gerçek ben bir Duygu veya Meryem iken, Bengisu bir Cansu veya Elif gibi. Ve aslında ben Duygu ve Cansu arkadaşlığına çok benzediğimizi düşünüyorum. 

Çünkü ben Duygu'ya benziyorum. Metalik renklerde her şeye aşık oluyorum. Hatta Duygu gibi geleceğe yönelik ve "yeni bir başlangıç" videosundaki "Duygu" ile karşılaştığımda tüylerim ürpermişti. Ve insan yargılamadan büyümek istiyorum. Sıkı takipçisi olunca gerçekten sevmeye ve ona benzediğime inanmaya başladım.

Çünkü Bengisu Cansu'ya benziyor. Tatliş tatliş kıyafetleri ve kıvırcık saçları.. Hanım hanımcık derken ve Cansu ile Duygu'nun videolarındaki tatlişlik derken bir baktık ki gerçekten biz neden Blog'u YouTube'a benzetmeyelim ? 

Bu fikir Bengisu'dan bir anda çıktığında o kadar sevdim ki şimdi içinde yer alan içeriklerine gelelim;

BLOG YOUTUBE İÇERİKLERİ: Lookbook
Challange
Favoriler
Rutinler
Anılar
Kitaplar 
Fotoğrafçılık vb. 

derkeeen bu kitlenin daha da gelişmesi dileğiyle takipte kalın ^^

Yorumlar

  1. Ay çok teknolojik geldi yada gün sonu diye kafam çok dolu. Hiçbirşey anlamadım :) Yeni birşeyler olacak herhalde :) anladığım sadece bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durgun olduğunuz bir zamanda tekrar okursunuz :)

      Sil
  2. hadiii bakalıııım. :) tatil iyi gidiyo muuuu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar