37-Filmler'in Esintileri "Zootopia"

Uzun bir süre sonra eve gelir gelmez film izlemek ne kadar sıkıldığımı anlatıyor sanırım :D


Zootropolis: Hayvanlar Şehri Disney yapımı bir animasyon film. Film Avrupa dışında Zootopia diye adlandırılmıştır. Filmin İngilizce versiyonunun seslendirmesinde Shakira gibi isimler rol almıştır.

Diyor Vikipedi. Çünkü her zamanki gibi ben bir şey bulamadım ve yorumumu yapıp seslendirenlerle beraber kaçacağım :D

Seslendirenler: Ginnifer Goodwin
Jason Bateman
Idris Elba
Jenny Slate
Nate Torrence
Bonnie Hunt
Don Lake
Tommy Chong
J. K. Simmons
Octavia Spencer
Alan Tudyk
Shakira

Animasyon filmleri bazen çok istemediğiniz zamanda ve moralinizi bilmediğiniz yaz günlerinde kurtarıcı oluyor ve ben çok seviyorum. Bu filmi ben Bengisu ile sinemada izleyecektim ancak kısmet olmadı ve dün filmi izledim ve gerçekten hoş bir filmdi. Zaten animasyon filmlerine bayılmak mümkün değil :))

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar