İzlediğim YouTube Kanalları 10

Ne kanal varmış da haberim yokmuş. Her seri böyle aktif kalmaz da yaz ayı diye sıkılınca YouTube'a girenler için sıkkınlık giderici şekilde kanallar yazmaya çalışıyorum. Umarım sıkıcı olmuyordur ? :/


1- Moda, Stil ve Sohbet kanalı ile kombinlerine bayıldığım bir diğer harika kanal ^^


2- Bu kanal da Cansın Ekşi kanalı gibi harika kombinleri ve alışverişleriyle ve bayıldığım bir bir bir diğer harika bir kanal *-*


3- Japonya'da bir Türk ! Japonya'yı merak edenler bu kanalda Japonya'yı ücretsiz gezebilecek ve eğlenebilecek gibi geliyor. Ben televizyonda bir yerde mürekkep balığından kömür karası hamburgeri görüp araştırırken bu kanalın blogunu görüp kanala girdiğimde ne kadar güzel bir kanal deyip elbette eklememin eğlenceli olacağını düşünerekten ekledim. Umarım seveceğiniz kanal olur :)) Çünkü benim gerçekten sevdiğim bir kanal :)


4- İdil Tatari'yi herkes bilmeye hatta baya baya ben bile yemek ya da tatlı yapmak istediğimde ve yaptığımda bu kanalın faydası çok oluyor. Yemek yapmayı seven biriyseniz bu kanalı çok seveceksiniz :)


5- Carpool Karaoke videolarıyla çok eğlenceli bir kanal. Ünlülerle Carpool Karaoke çekiyorlar ve James Corden çok iyi iş çıkartıyor :) 


6- Conor Maynard'ı belki çoğunuz müzikleriyle albümleriyle tanıyorsunuz ancak cover'larına bayıldığım için ben gerçekten bu listeye eklemek istedim. Kesinlike cover videolarını dinleyin izleyin indirin :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar