3 Ağustos 2016 Çarşamba

İzlediğim YouTube Kanalları 11

Hız kesmeden bugün yazı birikimlerimi tüketmeye çalışıyorum :) Umarım faydalı kanallar size yardımcı olur :))


(Bu fotoğraf da değerli *-*)

1- Teknoloji ile ilgili iyi bir ürün almak ya da teknoloji ile ilgili iyi bilgiler edinmek için bu kanalın faydalı olacağını düşünüyorum. Ancak bu kanala akıllı kişiler girebilir :D


2- Teog gelecek bana da geldiği gibi ve benim lisem 5 gün sonra açıklanacak olmasına rağmen bunu erkenden paylaşmak ve okulumdaki bu sene teoga girecek kişilere de bazı şeyleri söylemeye başladım. Kendimi bir teog atlatmış olarak ve önümdeki sınavlara dayanarak insanların sorduğu sorulara kolayca cevap verebiliyorum :D Benim için okuldur, test kitaplarıdır, etüttüdür derken bir de bir YouTube kanalının etkisi oldu. Teoga girecek öğrenci kesin olarak her yerden bilgi edinmeye, hiç bilinmeyen internet sayfalarından bilgi edinebilecek kadar google'ı da kullanacak :D Hadin bakalım başarılar şimdiden teog öğrencilerine. Umarım bu kanal da benden küçüklere falan yardımcı olur :) 


3- Kitap kanalları yoktu ve kitap kanallarının olması gerektiği için bir kanal da şuracığa bıraktım hemencecik :) 


4- Buyrun bir tane daha kitap kanalı :) 


5- Kitap kanallarının çoğunlukla kadınların olduğunu gördüm ancak hiç erkek görmemiştim. Bunu da buraya bıraktım :) 


6- Kitap Okuyan Kedi ile bir kitap kanalını daha sonlandırıyoruz dimi ? :) 

2 yorum:

  1. kitap okuyan kedi mii aa tımams. teog bitti valla ne günlerdiiii :) aydın mı o fotooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tımam. Ayyy sormaaaa :)) Hayır Antalya/Kaş ^^ Zehra teeeee Fransa'dan geldi de buluşacaktım Kaşta da olsa ama ben Aydındayım :((

      Sil