İzlediğim YouTube Kanalları 8

YouTube kanalları tükenmiyor da bitmiyor da :))


1- Kanallarda artık Türk kanı doldu valla :D Artık bu kanalı nasıl tanımlayacağımı bilmiyorum. Siz bir bakın :)


2- Hayattan öğreneceğimiz binlerce şey varken hala her gün öğrendiğimiz şeyler varken bu kanal anılarla ve hayat tecrübeleriyle gerçekten çok eğlenceli bir kanal. Uğrayın bir çok eğlenceli ^^


3- Pek makyaj kanalı izleyicisi değilim ancak öneri olsun diye ve yardımcı olabilir diye bir tane daha makyaj kanalı koyuyorum ama vazgeçilmezim bellidir :))


4- Bu makyaj kanalı gibi kanalda her şeyden bulabiliyordum ve Bengisu saçına bir şeyler uydurmaya çalıştığında bu kanal hep karşısında oluyordu. Bu kanalı sevebilecek kişilerin olduğu için ekliyorum buraya da ancak pek ilgimi çeken kanallar değil :)


5- Bu kadına bayılıyorum yaa :) Kesinlikle her türlü taklidde çok iyi ve günümüzün komedi tarzında hayatımızdan geçen ironileri yansıtan kadın bir oyuncu. Emin olun bir kez bile olsun videolarına ya da vine larına denk gelmiş olabileceğiniz kişi Aslı İnandık ! :D 


6- Vloglarıyla ünlü olan bu kanalda Tuğba ablamız gerçekten hayatının her yönünden her güzel anlarını videoya alıyor ve vlog izlemeyi seven biriyseniz ne kadar gerekli kanal tarzı da olmasa gerçekten buraları da gezelim diyebileceğiniz bir kanal olabilir :) 


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar