İzlediğim YouTube Kanalları 9

Hız kesmeden yaz ayını canlandırmaya YouTube kanallarıyla devam ediyorum efenim :)


(Fotoğraf değerli ^^)

1- Gizem Güven'i yılların oyunculuğundan tanırsınız ve onun bir arkadaşı mı desem ne desem, Merve Filiz var bir de onların kanalları vaaar :) 


2- Türk kanalları ah ah :) Daha ne açıklama yapayım arkadaşım buna girin bakıverin gari :) 


3- Bu kanal ise bu ayşe yıldız, Everything you're looking for, Life Master kanallarıyla akraba mı ne öyle bir şey fark ettim. Hoş gibi böyle kanal ancak Türk kanı ne bileyim :D


4- Güzellik, Moda ve Yaşam dan bir kanal daha. Ben hep bu tarz kanallara makyaj kanalı diye kısaca tanıtıyorum ancak sanki makyaj ağırlıklılar gibi. 


5- YouTube kanallarının bu kanala katılmasıyla ilgimi çeken bir kanal oldu. Makyaj markasına makyajdan fazlası diyemem daha da :) Bir bakın işte ya :=)


6- Bir aralar Violetta vardı Disney Channel'da. Orada Tini diye bir kız vardı ve o solo müziği yapmaya başlamış. VEVO olduğu için VEVO kanalları tanıtmama gerek yok diyordum ancak bilmiyorum yazdım işte :) 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar