29 Ağustos 2016 Pazartesi

Kitap Yorumu "Küçük Prens"

Bir süredir hatta tam olarak 17 Mayıs 2016'dan bugüne kadar hiç kitap yorumu paylaşmadığımı şimdi görünce artık dedim bunun şerefine okuduğum kitabın bir yorumuyla artık dedim ki: "Yeter artık İrem. Kitap oku ve yorumu yaz..."


Küçük Prens aslında küçük çocukların okuduğu bir kitap olarak bilinebilir. Hatta yayınevinin Can Çocuk olarak yazdığını görebilirsiniz. Ancak böyle kitapların ben daha çok yetişkin kişilere daha çok ders vereceğini düşünüyorum. Çünkü küçük çocuklar içindeki o betimlemeler ya da ufak altında yatan sözleri anlamayabilirler. Bu yüzden bu kitabı anlatmak için ancak bu sözleri söyleyebileceğimi anladım. Çünkü ne anlatırsam okumayanlar için spoiler olabilir :) 


Hatta bu kitabı Aydın'da okudum. Böyle yeşil, ağaç ve oksijen dolu bir yerde kesinlikle kitap okumak güzel oluyor. Ancak oraya 4 tane kitap götürüp 18 kitapla geri döndüm. Neden acaba ? :)) Bundan sonraki yazıda açıklayacağım için bunu burada saklı tutuyorum. Ve ayrıca orada Martin adında "ördek" olduğu için ve ben de ördeklere bayıldığım için dökülen tüyünü ayraç olarak kullandım. Kitabı ilk okumaya başladığım gün Martin yanıma geldi ve bir tane tüyü yukardaydı. Ve tüyü dökülecek diye bekledim ve o tüyü çıktı. Ben de böyle o zamanı hatırlatan bir ayraç edinmiş oldum !! :) 


İşte bu tüydü. Dediğim gibi bir kitap ve ne kadar kitap yorumu gibi sayılmasa da gerçekten ben çok beğendim ve yani tüylerimi ürperten sözler oldu. Yaz için kısaca okuyup geçebileceğiniz bir kitap. Bu kitabı okuyunca ardında kalan az sayfalı kitapları görünce yazın bunları okuyup yorumunu yazmamın daha iyi olacağını düşündüm. Umarım kitap okuma enerjim yeniden yerine gelir. Ne kadar kitap alsam da okuyamamam beni üzüyor. Ayrıca yorumunu da yazamadığım için başka yazılar yazarken içimde ukte kalıyor. Umarım daha çok kitap yorumlarıyla karşınıza çıkarım :)

10 yorum:

  1. ben de çok severek okudum bu kitabı çok hoş ve çok çabuk ilerleyen bir kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok hoş. Tekrardan açıp sözlerine bakabileceğim bir kitap:))

      Sil
  2. Küçük prens hakkında dediğine katılıyorum. Güzel bir çocuk kitabı ama altındaki imayı anlamak için bir şeylerin farkına varılması gerekiyor. Daha çok ve çabuk oku daha çok yaz olur mu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa evet sanırım bu daha doğru ^^ Oluuuur :))

      Sil
  3. Küçük Prensin olduğu her yerdeyim. Tam bir hayranıyım. Her yaşta farklı şeyler öğreten bir kitap olarak görüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yaştan insanın ... sanırım spoiler vermeden duramayacağım :))

      Sil
  4. Bu kitabı almıştım okumak için fakat o zamanlar elimde bir kitap vardı ve elimdeki kitap bittikten sonra okuyacaktım. Fakat, mahalleden küçük bir çocuk sanırım orta okula gidiyor kitabı gördü bende, abi bana verir misin okuduktan sonra geri veririm demişti ama aradan epey bir zaman geçti kitaptan ses soluk çıkmadı :) sanırım yenisini alacağım. Çünkü bu kitabı gerçekten çok merak ediyorum.
    Kitap yorumunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa :)) Tüh ya, bir zaman geri dönen bir kitap olursa iyi olur ya :) Çünkü gerçekten güzel bir kitap ve içindeki kelimeler için ölmeden önce okunması gereken bir kitap gerçekten. Rica ederim :)

      Sil