3 Ağustos 2016 Çarşamba

Müzik Hayatım 15

1 ay geçtikten sonra bu seriden bir yazı yazmak demek dolu dolu bir sürü şarkı keşfetmek demek :D


Uzun bir süreden sonra dolu dolu Müzik Hayatım serisine dolu dolu gelmek istedim yeniden. Ve elimde bir sürü yeni şarkılar var. Şuna karar verdiğimi söylemem gerekirse bu seride çok vakit geçiriyorum diye sadece şarkıları sunup bir böyle açıklama şeklinde yazıp yayınlayacağım. Eskiden her şarkı için ayrı ayrı anısından tutup anlatıyordum ancak şimdi buna karar verdim. Bundan sonra böyle yazacağım. Yanında ek şeyler de yazmayacağım. Siz bakarsınız artıkın :) İyi dinlemeler :)) Keyfinizin yerine gelmesi dileğiyle buyrun Müzik Listeme :))

Müzik Listesi: Demi Lovata - Body Say
Sigala - Easy Love
Galantis - Peanut Butter Jelly
Galantis - Runaway (U & I)
Galantis - No Money
Halsey - Colors
Halsey - New Americana
Rae Sremmurd - Look Alive
Rae Sremmurd - By Chance
Rae Sremmurd - Up Like Trump
Britney Spears - Make Me ft. G-Eazy
The Chainsmokers - Closer (Lyric) ft. Halsey
Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love
Marshmello - Alone
Marshmello - Keep it Mello ft. Omar LinX
Skrillex & Rick Ross - Purple Lamborghini
Yogi & Skrillex - Burial (feat. Pusha T, Moody Good, TrollPhace)
Mike Perry - The Ocean ft. Shy Martin
Olly Murs - You Don't Know Love
Calum Scott - Dancing On My Own
Major Lazer - Night Riders (ft. Travis Scott, 2 Chainz, Pusha T, & Mad Cobra)
Avicii - Hold On Never Leave Ft. Martin Garrix
Martin Garrix & Third Party - Lions In The Wild
Major Lazer - Cold Water (feat. Justin Bieber & MØ)
MØ - Final Song
Aura Dione - Friends
Birdy - Keeping Your Head Up (Jonas Blue Remix)
Charlie Puth - We Don't Talk Anymore (feat. Selena Gomez)
Alan Walker - Sing Me To Sleep
gnash - i hate u, i love u (ft. olivia o'brien)
Marina Kaye - Freeze You Out
Julian Perretta - Miracle
Yall - Hundred Miles
twenty one pilots: Heathens
twenty one pilots: Ride
Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign
Coldplay - Up&Up
Meghan Trainor - Me Too
Nick Jonas - Under You

10 yorum:

  1. harika oldu bu bende böyle güzel şarkılar arıyordum çoğunu beğendim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. oh en sevdiğim. sırayla hepsini dinlemeceee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum ^^ Ayyy çok güzeller zaten dinlemeden edemiyorum ben de yazarken :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Rica ederim. Kesinlikle benim için bile iyi oldu :))

      Sil
  4. bak son yazımda kim vaar :)

    YanıtlaSil
  5. papillon. duymadım. ama netten oldum. pek güvenilir gözükmüyorlar :)

    YanıtlaSil