1- Komik Screenshoot Derlemesi

Herkese yeni bir seriden yeni yeni şeylerden merhabaaaa !! ^^

Aslında bir seri bir seriyi getirip duruyor bende ve bundan dolayı sürekli yazasım gelmiyor değil. Elim o konu üzerindeki düşüncelerimi bir yere dökmezsem bir daha da o laptopu alıp da yazmayı hiç istemiyor maalesef... :( Bu yüzden bugün düşündüğüm bu seriyi hemen yazıp paylaşmak istediğim için mobil verinin canı sağ olsun diyerekten yeni yazılarla birlikte okul hayatında umarım bu uzun aralıklı yazılarım bile sizlerle olur :) O zaman seriye geçiş yapıyorum hemen ^^







Bugün birkaç böyle şeyleri gördüğümde gülme krizine girdim ve bir seri ile neden farklı şeyleri beraber keşfetmiyoruz dedim :) Bu yüzden artık hep beraber güleceğiz. Umarım ufaktan bu screenshootlar ile iyi başlamışımdır. Diğer yazılarda görüşmek üzere :)) Gülümsemelerin hayatınızı doldursun ^^

Yorumlar

  1. evet güzelleeer. bir de yeni okulun hayırlı olsuun. unutma tamam mnı burayııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geniş fotoğrafa alamadım ama :D Teşekkür ederim ^^ Okul hakkında yazı yazmış mıydım ? :) Unutmam inşallah :/

      Sil
  2. Merhabalar!
    Blogger keşif etkinliğinden geliyorum, bloğunuzu takibe aldım^^
    Siz de takip ederseniz çok sevinirim:

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım blogunuzu ziyaret edebilirim. Teşekkür ederim. İyi günler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar