Aldığım Kitaplar 6

1 aylık bir tatil sonucunda sanırım bu fotoğraflar nedeniyle azıcık sevinebildiğim tatil olduğunu söyleyebilirim. Çok sıkılmalarımın sonucu olarak bunların bana hediye edileceği aklıma gelmezdi...


Kalın kitapların görünüşleri beni etkiler her zaman. Bu kitabı da kapak tasarımlarını beğendiğim yayınevi katkıda bulununca sevdim yani :) 


Bu kitap da Pretty Little Liars'ın bir kitabı. Yani dizisinden önce sanırım bu kitap yazılmış ve dizisini izlememiş olmama rağmen kitabını okumak daha iyi geldi nedense. Zaten bu kitabı görür görmez aklıma GoT'un bitti mi bitmedi mi durumunu bilmediğim geldi. Gerçekten çok vakit ayıramadım dizilere falan. Bu yüzden bilgisayar başında saatlerimi geçirmek yerine okumak daha cazip geldi açıkçası :) 


Bu kitap hakkında pek bir düşüncem olmadı. Ancak bana kütüphanedeki kitapları hatırlattı. Sanırım bir gün bir arkadaş buluk kütüphane aşkıyla orada ders çalışacağız umarım ^^


Kütüphaneden bahsetmişken kitabı adı da bu kadar denk gelemezdi :) Beni bu kitap adından kendine çekti zaten. Hepsini okuyup bitiresim geldi bu kitabı görünce. Ve epsilon ^^


Bakalım sayılar TEOG'dan sonra bu kitapta nasıl çıldırtacak :D


Vampir kitapları pek okuyamadığımı bir vampirler hakkında kitap okumaya çalıştığımda anladım. Ancak bu kitap o kitaba oranla ince bir kitap olduğu için umutlandım. Umarım okuyabilirim :D


Afrodit... Ya ben bu kitapları kitaplığıma yerleştirirken D&R'dan bakıyorum ve bu kitapların arasında D&R'da çıkmayan kitaplardan biri oldu bu kitap. Bu kitap hakkında bu aklıma geldi şimdi :)


Bu kitabın kapağını başka bir yayınevine benzettim gerçekten. Bakalım bu da o kenarda ince kitaplarla bütünleşen bir kitap olmaz inşallah :)


Bu kitap bence size bir sürprizle çıkacak gibi bakalııııım :D


Ve bu yayınevini beğenemedim sanırım ama galiba kalın bir kitap olmasından ve polisiye gibi bir kitap olmasından dolayı korktum. Okuyamazsaaaaam...


Yazarın adı :D Alan Walker :D Hahahaahah. Bu da aynı yayınevinden ve bu yayınevi beni korkutuyoooor :(


Bu kitap da tek istisna.. Bir sonraki yazımda, bu yazımdaki ve bundan önceki kitapların nasıl geldiğinden bahsedeceğim ancak bu öyle gelmedi. Bu kitabı ben D&R'da kuzenimle beraber kitap bakarken gördüm ve kitap almayı o kadar istedim ki. İndirimden bir kitap buldum ve o kitap da bu kitap. Baya bunun üzerinden 1 ay filan geçti ve bundan bahsetmedim diye burada bahsetmek istedim. Bu kitapcağızımız da efenim ince kitaplardan. Canı sağ olsun tozlarda kalmasın inşallah :D

Bu yazıda çok gizem var ya :D Bir sonraki yazıyı bekleyin. Sadece 1 saat falan bekleyeceksiniz ya :)) Görüşmek üzereeeeee...




Ya burayı çok özlemişim... :(

Yorumlar

  1. Yeni kitaplarınız hayırlı olsun. Güle güle okuyun :))

    YanıtlaSil
  2. Bi kitap için edilebilecek en güzel dua
    :D tozlarda kalmasın inşallah amiiiin :))en çok kütüphaneciyi merak ettim :D

    YanıtlaSil
  3. shepard okudum sadece. pek eğlenceli yaa. anne rice bi tane okudum. vampirli :) evet ne çok kitabın olmuş. geçen yaz da tatilde hep kitap istiyodun yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hummm. Vampirli okuyamıyorum.. Evet kitap geldi :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar