Müzik Hayatım 16

Yaz bitti. Hem de bugün ! 1 Eylül geldi ve sonbahar geldiii... Winter is coming :D



Artık yaz bitti ancak tatilin bitmesine çok çok az kaldı ve son günlerde de değerlendirmeye çalışıyorum. Müziklerin o enerjisi ve mutlu zamanları hatırlatan müzikler ve kulaklığımdan ayrılmayan o listeyi size sunmak istedim. Enerjik şarkılar maalesef ki bu zamanlarda daha iyi oluyor ve bu yüzden birkaç ay gecikmeden böyle şarkıları paylaşayım dedim :) İyi dinlemeler :))

Müzik Listesi: I Know The Chief - R U Mine? (Arctic Monkeys cover)
Ember Island - Need You
Years & Years - Shine
Yellow Claw - Invitation (ft. Yade Lauren)
Dua Lipa - Hotter Than Hell
Dua Lipa - Be The One
LP - Lost On You
LP - Tokyo Sunrise
LP - Other People
Grace - You Don't Own Me ft. G-Eazy
DJ Snake ft. Justin Bieber - Let Me Love You
Snakehips - Cruel ft. ZAYN
ZAYN - LIKE I WOULD
TroyBoi - Do You?
Oh Wonder - Body Gold
Oh Wonder - Without You
Oh Wonder - Drive
Amber Run - I Found
Ellie Goulding - Still Falling For You
Ellie Goulding - Here's To Us

Yorumlar

  1. oleeey en sevdiğiiim hemen dinlemeye başlıyooom :)

    YanıtlaSil
  2. başladım dinlemeyeee :) bu seriyi hiç unutma bak. yazdığın kitap nasıl gidiyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçen yaz bir kitap yazmaya başlamıştın yaaa. unuttun onuuuu :)

      Sil
    2. Benim plan yapmam lazım. Ben geçen sene bu yaz çıkartırım diyordum da. Ben baya keyif-i alem gidiyorum. Bir planlayayım da yazayım onları. Arada bir tek tük yazıyorum ama word e geçirmedim. Baya oldu word e yazmayalı :(

      Sil
  3. lp ye geldiiim şimdiii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar