Şimdi...

Mutluluğu öğrenmeden gidesi geliyor insanın. Yağmur damlalarının durgunluğunu hissettiğim duygulardayken, yağmurun içimdeki kırgınlıklarını hissediyorum. Gökkuşakları gülümsemelerin sahte yüzü oluyor. Ufacık kırgınlıklar toplanıyor. Birden bir yağmur bastırıyor sonra… Dolu yağmaya başlıyor. Ölüm gibi.. Ama buna rağmen yaşadığımda o güneşli günü bulmak için arıyorum. Bazı şeyleri istemiyorum artık. Kırılmak için güneşi sevmeyi. Kışın hafif esintiler gibi ama sımsıcak kıyafetlere sarılmak mutluluk veriyor. Kırgınlıklarıma yağmur yağarken, içimdeki toprak kokusuna varmanın sevinci yüzüme yayılıyor. Kış çünkü… “İnsan doğduğu mevsimi severmiş…”

Şimdi...

Herkes o kadar gözlerimin kocaman açılmasına sağlayabilecek şeyler yaşamışlar ki, yani şarkıların da bu yazılara eşlik edebilmesi var benim yanımda olan. Şimdi herkes böyle bir düşüncede ve gerçekten hani eskiye dönüp mutsuz olduğum zamanları bugüne, şimdiye taşıyıp dört duvarda duygularımı sorgularken; neden herkes gibi herkesleşmiyorum ? Herkesleşmek zor olmasa gerek ? Ya peki bir insanın dediği kelime aklımda kaldıysa ? Eski zamanların keşkeleri.. 

Eh... Ihm... Aslında ben kendimi anlayamadım.. Yani size demiştim ancak anlayamadığımı fark ettim. Çünkü gerçekten insanlar o kadar eğleniyorken falan derken gerçekten vay be diyebileceğim şeylerle doluyor hayat.. 

Bugün ve hemen şimdi bir ajanda lazım bana. Her şeyi şarkılarda unuttuğum değil, Tanrıça'da yazan gibi... 

"Bir şans verdiğin takdirde her şey mümkündür."

Şimdi kalkmalıyım. Şimdi ... Yani bir tek ben değil, siz de benim yazdıklarımdan gücünüzü toplayın. Birden kalkın ve kimse sizi bu işten alıkoyamayacak kadar güçlü olun. Üzüntü kırıklarınızdan yeniden bir bütün olun. Çünkü bunu sabahtan beri düşünüyorum... Belki de hepsi üst üste arkadaş darbesidir ancak bunlardan yüceleceğim. Sanallığı bırakın. Her şeyi şimdi bırakabilecekmiş gibi. Size bir arkadaşıma anlattığımı şeyleri söylemeliyim... 

Ancak bunları söyleyebileceğim zaman değil sanırım ancak gerçekten bir ajandayla ve planlarımla ben inandığımı başarırım. Her bir düşüşte 2 kalkış yapmalıyım.. 

Yorumlar

  1. heeeeey işteeee irmik hanımın dönüşüüüüü ne güzeeeeel yaaaaa oleeeey çok tandır böyle yazmamıştııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyyyy... Aslında dönemedim...







      Yine...

      Sil
    2. ay bu yazı tarzı çoktandır yazmamıştın onu diyooom.

      Sil
    3. Evet :) Şimdi bir kitap bitirmeliydim diye çıktı :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar