Son Zamanlarda "Duyuru"

Son zamanlarda gerçekten güzel bir duyuru hazırlayabileceğimi düşünmüyordum. Ne saatte yayınladığımdan da değil de, aslında olayları ne kadar geç de olsa aktarabilmemin iyi duyuru düşüncesi var aklımda.


Durum böyle aslında. İlk hafta o kadar sıkılmama rağmen ve bazı insanlarla tanışmaya çalışmasam da o kadar korktuğum gibi olmadı. Büyük sınıfların gelip de ezmesi gibi bir durumla karşılaşmadım. 

Hayatımda hiç taşımadığım kadar ağır çanta taşıdım bugün. Oldukça yorucu geçiyor. Hatta ortaokuldan 8 yıllık arkadaşlarımla görüştüm ama en çok da Batu giderse ne yaparım diyorum hala. Bir çok anıya Batu ile sahibiz çünkü. Yine de birilerinden ayrılacağımı düşündürdü insanlarla görüşmem. 

Okul başlar başlamaz böyle bir heyecanla başladım ancak fizikten test çözünce oturup ağlayasım geldi. 

Bu arada soru bankaları almak için kitap fuarını bekliyorum. Size de haber vereyim Antalya'da yaşayan varsa diye. Bir tarih vardı ve bu tarih ertelendi. Yine fuardan fotoğraf atabilirsem iyi olacak ancak 28 ekimde 7. Kitap fuarı açılıyormuş. Gelmek isteyenlere yine ayrı bir yazı yazacağım. Umarım faydalı olur.

Aslında başlarda olsa daha fazla şeyler yazardım ancak bu kadarla bile yeterli olduğunu düşündüm. Umarım lise iyi olur. O zaman görüşmek üzere !! ^^

Yorumlar

  1. ayyy hadi hayırlı olsun her şeeey :) yabancı dilde yazıyon ders programınııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Almanca o aslında. Ders programı Türkçe :) Bu Almanca'nın kavramları. Cidden zor :(((((

      Sil
  2. Allah yardımcın olsun :) Zor zamanlar ama ileride anlatacak güzel anıların olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım olur :)

      Sil
  3. Olsun boş ver. Nasılsın bakalım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ya.. İyi miyim bilmiyorum. Sanırım pek de duygularımı değerlendirebildiğim bir zamanda değilim :/ Siz nasılsınız ?

      Sil
    2. Ben iyiyim çok teşkürler ;)
      Yaz geçince daha iyi oluyorum ben hep niyeyse. Baharlar iyi geliyo bana. Sen de iyi olacaksın inanıyorum ki. Dönemsel sıkıntılar hayatının tümüne etki etmesin, izin verme sakın.

      Sil
    3. Rica ederim :)
      Ne güzel :) Kesinlikle izin vermiyorum ^^

      Sil
  4. Bloğumda ödüllü keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haber ettiğiniz için teşekkür ederim. Uğrayacağım..

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar