19 Ekim 2016 Çarşamba

~ Ağır Düşünceler İçerisinde Zaman Akıyor ~

O kadar şey oluyor ki ben bile şaşıp kalıyorum. Ancak neler mi oluyor ??


Ne kadar gösteriş de olsa ilk gün bir video çekmiştim ve videoyu hızlandırıp snapchat'e atmıştım. Sonra da bu videoyu 1 hafta önce görüp yavaşlattım ve yakın bir zamanda sınıfta tartıştığım kıza daha da sinir beslediğimi anladım...

Ben para düşkünü insanları sevmem ve oldukça da insanlara bir şeyin değerini parayla niteleyen insanları hiç sevmem. Ve o kız o miktardan bahsedince o çok değerli * lira dedi. Ne bu ? Paraya göre nitelik gören ve ona göre değer alan bir şey mi ? Bu konuda oldukça sinirliyim.. 

İnsanları durup bir izlediğimde tartmaya başladım ve o iyi insanları kendi gözümde ayrıca denetlemeye devam ediyorum. Ancak bazı şeyler bile değişebiliyor ki temkinliyim. Bu yüzden o kadar da yaklaşmamaya ve kötü gün dostları edinmeye önem veriyorum. Sanırım daha da büyümeye başladım...

8 Kasım doğum günüm ve ilk defa böyle heyecenla bekliyorum sanırım. Doğum günümden 2 gün önce kitap fuarının bitmesi ne kadar üzse de yine de fuar görmek bile eğlenceli, tarihi önemsizleştiriyor.. Bir de o doğum günümde din sınavını tebrikler miyiz efenim ? :D Doğum günümde her olduğu gibi yine sınav olacağız ve lisede sınav sistemi ortak sınav ve karma şeklinde yürütülüyor. Yeni bir sistemin heyecanı da var sanırım. Ve oldukça insanları ayırırken vay be büyüyorum diye kendimle konuşmam oldukça ayrı bir konu :D Ya peki sizin hayatınız nasıl ? Mutlu musunuz ? Sizin de sınıfınızda değeri parayla ölçenler var mı ? Fikirlerinizle konuşmak iyi olacaktır :) Ne de olsa uzun zaman geçiyor bir yazı ile diğer yazım arasından :) İyi günler, iyi okullar..

4 yorum:

  1. bumbo mu o :) yaaa gözlerim parladı. yine mi çıkmış, çıkmışsa nerden edinebiliriz acaba? yaa açok seviyorum ama ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bumbooo! Kesinlikle çok güzeller ve sadece kantinde gördüm *-* Görürseniz alın hemencecik :D

      Sil
  2. heeeey bugün sınavın da var ya başarılar o zaman bi deee hep neşeli ol yaaa bu yaşında daaaa heeep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sınav olduk bitti ve oldukça neşeli çıkıyorum sınavlardan. Hep neşeli olurum bu yaşımda daaaa :)

      Sil