8 Ekim 2016 Cumartesi

Bir Gidip Bir Gelmek

Bir gelip bir gidiyorum bir süredir. Ancak dün o kadar yazıyla ilgili fikirlerimi aktarmam o kadar iştahlandırdı ki beni, bu duyuruyu bile o yazıdan önce paylaşıyorum. Biraz canlanalım ! :)


Evet, liseye geçtim. Liseli diyorlar evet :D Ancak sandığım gibi de olmayacak biliyorum. Teog stresi diye burada atacaksınız sanacaksınız ama disiplin görmemişsiniz siz der gibi ifadeler duyuyor gibiyim :D Aslında 4. haftaya gireceğiz ve o kadar da uzun uzun yazacak bir mecalim yok. Bugün kütüphaneye ders çalışmaya gittim arkadaşımla. Ve arkadaşlar konusunda diğerlerini dert etmiyorum. Ne kadar az o kadar iyi modundayım. Sanırım komik şeyler başladı ve okuldaki birkaç şeyi hatırlayıp kahkaha atasım geliyor ama denilenlere inanaraktan daha çok şey göreceğim ve daha başlangıç. Daha sınavlara bile girmedik ! Ancak kütüphane huzuru bugün öyle bir sardı ki, gerçekten bu kütüphane hakkında her gittiğim gün yazı yazmak istiyorum. Gerçekten bana yazı yazma hissi veriyor. Böyle bir duygu içerisine giriyorum ve hemen atılıyorum laptopa. Oldukça keyifli. Ancak umarım sizlerden yine geçen seneki gibi ayrı kalmam. Nisan'ın bilmem ilk haftası günü yeniden sizlerle kutlama yapacağım. Planlarım o kadar tatlı ve kıpır kıpır yapıyor ki içimi, hemen her şeyi yazmak istiyorum ancak birkaç gün içerisinde ne öğrendiysem de bir yerlerden anlarsınız siz ^^ Bu kadar kısa duyurudan şimdilik bu kadaaaar :) Sonra görüşmek dileğiyle. Görüşmek üzereeeee ^^

2 yorum:

  1. çok tatlı anlatmışsın. keyfin yerinde demek ki lisedeee daha huzurlusuun :) anlat tabii her şeyi ve kütüphaneyi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle :) Anlatacağııııım ^^

      Sil