Müzik Hayatım 18

Ne kadar eski seriler de olsa yeni yeni kolaylıklarla müzik listesini sürekli seçmek zorunda kalmamak için yeni özelliğe ne dersiniz ? :)


(Dersler başladı ve Coğrafya'da atlasları açtıysak eğer, genelde bir yerleri çizip o yerler hakkında espri yaparım ve gülmekten karnımız ağrır. Bu da ilk Coğrafya dersinden :D)

İlk önce bir yeniliği sizlere açıklayayım ve bu fikrim hakkında siz beğenmiş misiniz bu yazıda görelim. En azından seveceğinizi ve size daha çok kolaylık olacağını düşündüğüm için birkaç aydır düşündüğüm fikri bu sefer uygulamaya getiriyorum. Bu sizlere verdiğim linklerden tıklayarak giriyordunuz ve teker teker her şarkı için iki tık gerekiyordu ya ? Artık tek tıkta sıra sıra gidecek bir seri yapmaya karar verdim. Yani ben YouTube'dan sizlere bir Eylül 2016 dizesi hazırladım ve bu listeden de teker teker otomatik ilerleyen bir liste yaptım. Şarkı isimlerini ve bu dinleyeceğiniz linki de atacağım ve en azından daha da kolay olacak. O zaman uygulamayla bu yazıda göstermiş ve geçen aydan kalan ve ondan önceki yazıyla arasındaki yeni keşfedilen şarkıları sizlere sunayım. Umarım beğenirsiniz çünkü ben de listeye tıklayıp ders çalışıyorum :) O zaman iyi dinlemeler ^^

Müzik Listesi (Otomatik): Eylül 2016 Müzik Listem

Müzik Listesinde Yer Alan Şarkılar: 
1-Bridgit Mendler - Atlantis feat. Kaiydo 
2- Cashmere Cat - Trust Nobody ft. Selena Gomez, Tory Lanez
3- Flume - Say It ft. Tove Lo (Illenium Remix)
4- Zeds Dead & Diplo - Blame (feat. Elliphant)
5- ERA - Ameno
6- Jonas Blue - Perfect Strangers ft. JP Cooper
7- Cheat Codes & Dante Klein - Let Me Hold You (Turn Me On)
8- Bastille - Good Grief (Don Diablo Remix)
9- Karmin - Can't Live
10- Milly Pye - Too Many People
11- Hailee Steinfeld, Grey - Starving ft. Zedd
12- Kygo - Carry Me ft. Julia Michaels
13- Years & Years - Meteorite 
14- Years & Years - Worship
15- Years & Years - Take Shelter
16- DJ Snake - Summer Tour 2016
17- DJ Khaled - Do You Mind ft. Nicki Minaj, Chris Brown, August Alsina, Jeremih, Future, Rick Ross
18- The Chainsmokers & Martin Garrix ft. Bebe Rexha - Love You
19- John Legend - Love Me Now
20- Bruno Mars - 24K Magic
21- Avicii - Martin Garrix - Without You
22- Major Lazer & Showtek - Believer
23- The Chainsmokers - All We Know ft. Phoebe Ryan
24- Calvin Harris - My Way
25- Skylar Grey - Kill For You ft. Eminem
26-  Yelawolf - Daylight
27- Yelawolf - Best Friend ft. Eminem
28- Afrojack - Gone ft. Ty Dolla $ign
29- Sia - The Greatest ft. Kendrick Lamar
30- OneRepublic - Kids
31- Tove Lo - Influence ft. Wiz Khalifa
32- Tove Lo - Cool Girl
33- Snakehips - Cruel ft. ZAYN
34- Tove Lo - Timebomb
35- Tove Lo - Out Of Mind
36- Black Honey - Hello Today
37- Hedley - Hello
38- Black Coffee - Your Eyes ft. Shekhinah
39- Da Capo - Speed Of Sound ft. Tresor
40- Flo Rida - Who Did You Love ft. Arianna
41- Shawn Mendes - Mercy
42- Sam Feldt & Deepend ft. Teemu - Runaways
43- Sabrina Carpenter - Thumbs
44- he Chainsmokers, Tritonal - Until You Were Gone ft. Emily Warren
45- The Chainsmokers - Good Intentions ft. BullySongs
46- Tiësto & The Chainsmokers - Split (Only U)
47- Cash Cash - Take Me Home feat. Bebe Rexha
48- Tiësto - Red Lights
49- I Know The Chief - Stay Coloured
50- Magic Man - Paris
51- Passion Pit - Carried Away
52- Passion Pit - Little Secrets
53- Capital Cities - Safe And Sound
54- Sia - Move Your Body
55- Sia - Broken Glass
56- Fifth Harmony - That's My Girl
57- Jack Garratt - Breathe Life
58- AURORA - Conqueror
59- Blossoms - Charlemagne
60- Izzy Bizu - White Tiger
61- Ward Thomas - Where the Sky Is (Kensaltown Studios Session)
62- Ward Thomas - Eyes Shut (Snug Sessions) [Years & Years Cover]
63- Clean Cut Kid - Make Believe
64- The Chainsmokers - Take Me

Not: Sanırım kendim dinleyince oldukça uzun bir süre alacağını düşündüğüm için burada kesmeye karar verdim. Bu yüzden bu kadar şarkı için eğer az ise kusura bakmayın. Diğer yazıda da böyle yapmayı düşünüyorum bu seri için ve fikirlerinizi belirtirseniz oldukça sevinirim :) İyi günler :))

Yorumlar

  1. heeeey en sevdiğim seriiii ve baksana ne güzel düşünmüşsün tişkür yaaa, bir tık azaldı diyoon, ders çalıırken dinlediğin liste he, müzik kulağındayken çalışabiliyon mu yoksaaa :) sevindim böyle yap tabii bundan sonraaa :) bi deee o coğrafya espiriklerini yazsana ama yaaaa bi ara benim içiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Evet ders çalışırken çok açıyorum. Kitap okurken falan da anlıyorum öyle :) Coğrafya dersi olunca not tutarım paylaşırım :))

      Sil
  2. çok beğendim bazılarını ve yeni yeni şarkılar ekledin listeme süpersin

    YanıtlaSil
  3. özellikle love me now ile şarkıcıyı keşfettiğim çok iyi oldu sen ve ben şarkısını özellikle beğendim bende sesi harika sanatçının

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski listelerimde o şarkı var galiba ve en sevdiğim şarkısı john legend'ın you & me çok yazı yazdırıyor :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar