8 Ekim 2016 Cumartesi

Sevgi Mi Bu ?


Severiz değil mi ? 
Doya sıya severiz ömrümüz yettikçe. 
Acıtsa da bir bakışa hayran kalırız..
Belki bir bakış,
Belki bir davranış,
Belki bir gülümseme,
Belki bir durgunluk anı..
Ama hep bir şeylerin peşindeyizdir..

Sevmekten çok hayatı kovalarız.
Hayat, nolur biri beni sevsin ? 
Nolurdu sevselerdi ? 
Sevseler yine parçalanırdın dediğini duyuyorum..
Bu senin sesindir değil mi ?

Bu kim diye sorguluyorum her bir fotoğrafımda..
Belki de bu sahtedir diyorum. 
Bazen de inanamıyorum bugünü yaşadığıma..
Yarın olunca bugünü daha çok seveceğim diyorum.
Bir şiir gibi birini okur gibi,
Bir kitabı okur gibi,
Sevgiyle duygularımda kaybolur gibi,
Seveceğim bugünü de yarını da dünü de geleceği de...

Ya peki seni seviyor muyum ? 
Ya bir süre sonra yine sevecek miyim ? 
Çünkü biliyorum ki her gelenin bir gidişi olacak..
Ve avutuyorum her gün..
Sevilebileyim diye.. 
Çok mu uzaktasın yoksa yanımda mı ? 
Sesini duyur bana..
Megafonla ya da fısıtılarla,
Ben duyarım...
Sen söyle hayat!

İREM YAĞIZEL

2 yorum:

  1. ayyyyy çok güzel bak hayata sesleniyon de miiii. seviyo bence seni. bu şiirini bi ara koyayım blogumaaa. ne güzel seni görmeeek bi deeee burdaaa :) bi de, nası gidiyoooo yeni hayaaat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de bilmiyorum. Olur koyarsın. Seni de öyleeee :) Güzel gidiyor. Bu hafta kurslar başlayacak. Yorulacağım ya. Bir de o gürültüde inşallah başım ağrımaz. Çok tatliş tatliş işte :)) Sen nasılsıın ?

      Sil