Calimero'nun Mim'i

Saçmalarkene blogunun sahibi ve blogdan bir arkadaşım olan Sıla ablanın sınavlardan kurtarışından da olan bir mim olsa da ben yine geç yazmaya başladım. Ama o da olsundu :) 



Hayallerle ilgili güzel bir mim olduğu için keyifli olacak :)

1- Hayal kurmaktan hoşlandığınız bir yer ya da zaman dilimi var mı?

Aslında yok ama okula giderken yolda çok güzel düşünceler içerisine giriyorum ve müziklerle gerçekten o an çok başka diyarlara gidiyorum :)

2- En çok nelerin hayalini kurarsınız?

Şeyyyy... Pas! Bu zamanlarda buna pas diyorum maalesef :/

3- Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

Aslında hayallerimi rüyamda yaşıyorum ve bu da bir adet hayal gerçekleştirme yeri oluyor bir yandan. Bu yüzden oluyor :)

4- Henüz gerçekleşmemiş ama illede gerçekleşecek bir hayaliniz var mı? Sakıncası yoksa anlat çabuk nedir?

Yaaaa :) Yani var bayağı var. Kitap çıkartmakla ve bazı toplumdan ayrılmış aklındaki insanları bulmayı çok istiyorum. Sevmek ve sevilmek falan istiyorum. Bu kadar yeterli midir ki efenim ? :)

Şimdi mimlemem gerekenler olabilir ancak ben mimleyebilecek kimseyi hatırlamıyorum cidden. Bu yüzden her istiyen blogger mimden faydalanabilir deyerum efendum :) Sizce de mim çok tatliş değil mi ? Buradan beni mimleyen Sıla ablacıkıma ve Calimero'ya çok çok tişikkürler :))

Yorumlar

  1. evet bende sevmek ve sevilmek istiyorum :'D müziklerde hayallere arka fon tutar zati öyle hayaller bile daha havalı oluyo :D hayaller
    güzeldir bee her gerçekleşeen hayalini yerini bir yenisi almalıdır gibi bişey demişti karga ve kız dostum . Ellerine sağlık İrmiğim inşallah hayallerini gerçekleştirebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :( O yürüyüş falan bile değişiyor bir anda :D Ne güzel demiş yaa :) Buraya da bir adet kitap yorumu koyacağım. Sen seversin :)) Teşekkür ederim. İNŞALLAH!!

      Sil
  2. hep böyle şeker şeyler yaz bi de ne güzel yazardın ama yaaa büssürü şeey bir de hey gidi günler hey de mi yaaa teog günleriiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa işte :) Şimdi zor yazı yazmam ya

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar