17 Kasım 2016 Perşembe

İzlediğim YouTube Kanalları 13

Madem bugün sınavlarım bitti, o zaman yazı yazayım dedim ve ne kadar elim incinmiş olsa da en yapılabilir şey yazı yazmak oldu. Bu yüzden başlayalım !! :) 


(Bu arada, bu fotoğrafı önceden kullanmış olabilirim. Şu an hiç bir fikirim yok :/ Bu yüzden mahsur görünüz..)

1- Johanna Clough Kanalı

Ben bu kanala yorum yapmak istiyorum çünkü gerçekten güzel şeyler var ve oldukça da ilgimi çekmeye başladı. Önceden izlerdim ve sadece hoşuma giderdi ancak birkaç haftadır arkadaşımın bana almış olduğu hediyeyle gerçekten daha çok ilgimi çekmeye ve onlardan yapmaya teşfik etti beni. Ve gerçekten olağanüstü sonuçlar elde ediliyor ve bu kanal bana çok hoş geldi. Kesinlikle bir anı defteri veya ajanda benzeri bir defter tutuyorsanız kesinlikle bakmanız gereken bir yer olduğunu düşünüyorum ^^

2- Dislike Kanalı

Normalde yorum yapmadan yazıp geçecektim bu yazıyı ama boş da bırakamadım bu kanalları. Çünkü bir çok dile getirmek ve kanallar hakkında fikirlerimi belirtmek istiyorum. Bu seride önceki paylaştığım kanallarda eğer çok bir şey bahsetmemişsem belki sizin tarzınıza uygun olabileceğini düşünüp görüp de direkt size sunduğum kanallar vardı. Öyle böyle işte :) Şimdi ise bu konuda dikkat etmeye karar verdim..

Bu kanal türleri benim çok hoşuma gitmeye ve benim gibi de düşünen kanalların (insanların) olduğunu düşünmek iyi hissettiriyor. Bu yüzden aslında böyle kanallarda izleyip de görünce düşüncelerimi anlayacağınızı umuyorum :)

3- Pratik Bilgiler Junior Kanalı

4- Manix Kanalı

Oldukça eğlenceli bir kanal ve şu son zamanlarda şarkı sözleriyle şaka yapan kişilerden ve oldukça keyifli ve gizemli videoları var bu kanalın. Son zamanlarda sevdiğim kanallardan :)

5- Sea Lemon Kanalı

Johanna Clough gibi bir benzer kanal daha ve bu kanal da harika videolar sunuyor.

6- itai shemer Kanalı

4 yorum:

  1. ben de hiç takip edemiyorum bu kanalları :) yani takibe alıyorum ama nedense youtube girdiğim zaman anasayfama bakmıyorum hiç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok takip ettiğim var ama sık sık baktığım çok az kanal var ancak iyi iyi kanalları sunmaya çalışıyorum :D ^-^

      Sil
  2. geçmiş olsuun. müzikleeer sende en sevdiğim oh oh :)

    YanıtlaSil