27 Kasım 2016 Pazar

Kitap Yorumu "Soneler"

Galiba uzun süredir okuduğum en iyi kitaptı. Gerçekten hala yazıp yazıp duruyorum bir yerlerde ancak okuma süresi de paha biçilemez uzunlukta da olsa.. Shakespare'i sevmeme sebep olan ve gerçekten onu anlamamı sağlayan bir kitaptı. Bunu aslında burada söylememem gerekiyordu...


Bu kitabı anlatmak için hangi yollardan gidebilirim tam olarak bilmiyorum ancak gerçekten çok güzel bir kitap olduğunu kaç kez söyleyebilirim, nasıl anlatırım hiç bir fikrim yok. O kadar olağanüstü bir kitap! *-* 


Bu kitabı nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama gerçekten de bir kavram ayarışı içerisine girdim bu kitap için. Küçük küçük şiirler ve birbirlerine bağımlı olan o bütünlerin içerisindeki duygular o kadar içinize işliyor ki... Kaybolup kaybolup gidiyorsunuz başka yerlere. Sizi bir yerlere konduruyor ve oradan çıkartamıyor. Aklınızın ucunda gizlenmiyor da, bir yerden hep aklınızda oluyor kitap ve gerçek yaşam. Bir an gerçekten kaptırıyorsunuz ve aşık olduğunuz şey aslında bir Shakespare kitabı oluyor... 

Yani bu kitabı böyle güzel bir şekilde anlatmayı planlamıyordum ancak bu fotoğraftaki bir bölümden ve kitabı almamdaki en güzel taraf şuydu ki; kitap ingilizce-türkçe. Bir taraftan okuduğunuz için sadece bir sayfayı açtığınızda hep sağ taraftan giden Türkçe sol taraftan giden de İngilizce oluyor. Ve asla diğer İngilizce ile Türkçe sayfa sayısını karıştırmadan birbirine iki kitapmış gibi olmuş. Gerçekten her şeyiyle hayran kaldığım ve her yerin altını çizmek istediğim bir kitap oldu. Gerçekten her halinizde size iyi gelebilecek ve her seferinde tekrar tekrar açıp okumak isteyebileceğiniz bir kitap olduğunu düşünüyorum. Kesinlikle alsanız pişman olmayacağınız bir kitap!

İyi okumalar...

10 yorum:

  1. Hehheh klasiklerle pek aram yoktur ama bi kitap uzuuuun yıllar sonra bile okunabiliyorsa artık mırıldanmayı bırakıp okımak lazım :D. Hadi hayırlısı listeye alıyoree :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de klasik okuyamama rağmen gerçekten o kadar beğendim ki öyle diyeyim :) ^-^

      Sil
  2. Kitap fuarında da gördüm ama almadım. Şimdi daha çok ilgimi çekti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fuardan aldım ve oldukça iyi bir kitap.

      Sil
  3. Benim de klasiklerle pek aram yoktur ama dikkatimi çeken kitaplardan biri de bu oldu şimdi sanırım bir gözatmak gerek klasiklere :)

    Bu arada takipteyim artık. Bana da beklerim :)

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle klasiklere başlamak için güzel bir kitap.

      Teşekkür ederim :) Kısa zamanda inşallah uğrarım :)

      Sil
  4. Bloğunu çok beğendim takibe aldım bana da beklerim
    https://netgaste.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Hemen geliyoruuum :))

      Sil
  5. çok zor kitap yaaa ama güzeel :)

    YanıtlaSil