11 Kasım 2016 Cuma

Müzik Hayatım 19

Uzun uzun aralar vererek geri geri geleceğim diyorum ama bu sınavlar arasında pek de gelebileceğimi sanmadan yine de yazıyorum ben. Bu sefer de umarım seveceksiniz ancak bundan sonra güzel yazı yazacağım 3 tane falan. Yorumlara bile o kadar cevap veremiyorum ki zaten çok yorum da gelmiyor. Olsun ben yazayım :)


Müzik Listesi: 
1- The Weeknd - False Alarm
2- Cash Cash - I Like It Loud
3- Dua Lipa - New Love
4- Bebe Rexha - I Got You
5- Dua Lipa - Room For 2
6- Clean Bandit - Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie *
7- Jonas Blue - By Your Side ft. RAYE
8- MACKLEMORE - DRUG DEALER (FEAT. ARIANA DEBOO) *
9- AlunaGeorge - Not Above Love
10- Alex Izenberg - Grace (Live)
11- Maroon 5 - Don't Wanna Know
12- Olivia O'Brien - Find What You're Looking For *
13- Alex Clare - Tell Me What You Need
14- Alesso - Take My Breath Away
15- Charlie Puth - Dangerously 
16- RÆVE - Firefly
17- Weathers - Happy Pills
18- Nothing But Thieves - If I Get High 
19- Nothing But Thieves - Lover, Please Stay *
20- Cash Cash - Take Me Home ft Bebe Rexha 
21- Nothing But Thieves - Honey Whiskey * 
22- Izzy Bizu - Give Me Love
23- Mura Masa - Love$ick ft. A$AP Rocky *
24- Cash Cash & Digital Farm Animals - Millionaire feat. Nelly
25- John Legend - Under The Stars (Created with Stella Artois)
26- Weathers - Happy Pills *
27- Sigma - Find Me ft. Birdy
28- Louisa Johnson - So Good
29- Aanysa x Snakehips - Burn Break Crash
30- Alicia Keys - Holy War
31- Sezen Aksu - Yol Arkadaşım
32- Sigma ft Paloma Faith - Changing
33- The Chainsmokers - Setting Fires ft. XYLØ
34- The Chainsmokers Swear ft Selena Gomez
35- The Chainsmokers + Martin Garrix - Aftershock ft. Selena Gomez
36- John Legend - Under The Stars (Created with Stella Artois)
37- Cash Cash - Broken Drum feat. Fitz of Fitz and the Tantrums
38- Cash Cash - Hero (feat. Christina Perri) [Deep Mix]
39- Skylar Grey - Lemonade
40- Desiigner - Zombie Walk ft. King Savage

Müzik Listresi Linki: https://www.youtube.com/watch?v=CW5oGRx9CLM&list=PLDKUqqQ9qCb5lZZw2shAjR3qHYhALFvfT&index=1

4 yorum:

  1. holeeeeeey :) en sevdiğiiim :) dersler dışında nabıyooon :) arkadaşlar iyi miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an boş zamanım var diye bloga yazı yazayım dedim de baya biriktirdiğim notlarımı falan yazıyorum ama fuar falan vardı derken bayağı yazı birikti. Bugün yazı seli var blogumda :D Dersler dışında kitap okuyorum ve Edebiyat sınavından sonra artık bir oh çektim ki istediğim kitapları okuyabileceğim. Arkadaşlar iyi :) İnsanları teker teker ayırıyorum bayağı :) Güzel gidiyor...

      Sil
  2. 31 . Numaradaki tek türkçe sarki gozumden kacmadi cok severim kendilerini guzel seçim :))

    http://mahiefruze.blogspot.com/ bana da beklerim 👐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bir tane daha bu seriden bir liste paylaşacağım ve oradaki ufacık bir Türkçe şarkı daha olacak. Bu aralar İngilizceden kaçamak Türkçe şarkılar da dinliyorum :)

      En kısa zamanda geleceğim :)

      Sil