17 Aralık 2016 Cumartesi

Hayat'ın Dalgasına Vurulmuş İnsancıklarız Biz...

Hadi bir şeyler yazıp yeni bir post at diyen yorumlar geliyor tek tük. Yani ben buna uyarlıyorum kendimce. Sonra hafta sonu olmasına rağmen o kadar zor geliyor ki o laptop'u açmak ve 1-2 saatimi ayırmak.. Telefondan yazabileceğimi bilmeden bismillah ile beraber başlayayım! 😊


Kitap yorumu yazmak yerine sizlerle sohbet (?) edebileceğimi düşünerekten duyuru konulu paylaştığım yazılardan atayım dedim. Zaten çok kişi yok bloguma uğrayan. Hani ben de bekleyemiyorum bu zamanlarda. Sınavlarım yeniden başlayacak ve tamamen bitecek. Bir çok 2 notum var ve aslında çok rahat davrandığım zamanlardan ürker oldum şu an. Ancak öyle böyle de olsa çalışıyorum ancak ne kadar yeterli bilmiyorum. Ortalamam oldukça düşük ve zamanları boş geçirmek riskli. Ancak ben ki zaten boş zamanları daha da boş yapan bir zaman dilimi harcıyorum.

Bugün Kayseri'de patlama haberi geldi. Facebook'da birkaç gündür oldukça aktifim ve sürekli hayatın, dünyanın kötü ve hüzünlendiren anları oldukça üzüyor... Allah rahmet eylesin. Allah ailelerine sabır versin. Allah herkesi korusun. Barış sağlansın. Hırsın gözünü kaçırsın Allah. Gerçekten çok zor zamanlar. Hala da zor şu an için ya da gelecekten umut etmek için içimiz rahat değil...

Hayat bu.. Dünyada üstün varlık olarak görülen insan bile bir yere kadar eli yetiyor. Ölüm gelip çattığında zamanı durduramıyoruz hiçbir zaman. Şu an nasılsak daha iyisi olmak için çabalıyoruz her gün. Herkesin bir amacı veya hayalleri var. Herkes bir koşu yarışında. Ya dalgaları savurdukça yıkılan biz miyiz? Bu herkes için farklı bir cevaba sahiptir.. Allah'a emanet olun... Dualarınızı başkalarından sakınmayın...

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Kısa olunca... Pardon..

      Yazınızın girişinde pek uğrayan olmadığını yazmışınız. Ben de uğramıştım...

      Sil
    2. Önemli değil :)

      Yani bir iki gelen oluyor ama eskisi kadar da bildirim almıyorum ondan bahsediyordum. Ve ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  2. Bakın uğrayanlardan biri de ben olmuşum ne güzel:) Sınavlarda başarılar size...
    Sizi + ekledim.
    Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :)) Çok teşekkürler...
      Teşekkür ederim. Umarım zaman bulup uğrayabilirim. İyi akşamlar..

      Sil
  3. Etkinlik sonuçları belli oldu cimcime ;)
    https://berikaningunlugu.blogspot.com.tr/2016/12/hediyelesme-etkinligi-eslesme-sonuclari.html?m=1

    YanıtlaSil
  4. heeey senin yazmanı hep bekliyoz kiiii. bi deee derslerinde başarılar amaa :) ilerde rahatlayınca yazarsın nasıl olsaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleyeverin gari :) Teşekkürler. Vakit buldukça yazıyorum kii :))

      Sil