6 Aralık 2016 Salı

Sürpriz Dolu Bir Kasım Geldi Geçti Yine ^-^

Kasım ayını çok severim. Hatta çok güzel geçer benim için. Bazıları için sınav ayı olsa da, ben kışa Kasım'da alışır ve kahvelere sarılıp doğum günü sevinciyle dolarım. Bu yüzden severim dopdolu Kasım'ı.

Öyle böyle olaylı olaylı geçti gitti. Gelip çatıyor ama bir yandan işte. Yine mi yalnızız yine mi üzgün? Maalesef be... Bir arkadaş edinirsiniz ancak bazı şeyleri daha çok unutursunuz. Bazen kendi elinizden gelemeyecek ve hayatta zor durumda kalsanız yapamayacağınız durumları size uygularlar. E tabii ki de yalnız kalınır.. Sıkılırsınız o her saatten ama zaman geçsin diye geçer. 

Ders çalışma hevesimden yittim bu yüzden. Gelip daha çok gerilmeye başladım. Önemsenmeyen bir insan var çünkü ve her an yalnız hissediyor...

Bugün fark edildi ama.. Sonra herkes anlamıştı bile. Ama gereği yoktu, bu durumu ikimiz de kabullendik sonuçta. Her şeye rağmen gülümseyip de neşeliymiş rolü veriyorum ancak daha önemli olan olay da şu ki; asla bir duygu hissedemiyorsunuz. Ben geçen sene bu duygularda değildim ancak bir sıkılsam gelir yazar paylaşırdım sizi. Ancak o kadar sıkılmakla vakit öldürüyorum ki, zaten kimse önemsemiyor diye daha çok içime kapanıyorum. 

Bugün fark edilince bir arkadaş kalktı ayağı yorum yapmaya. "Ben de bu durumdaydım geçen sene ve depresyona girmiştim." dedi. Hoca da ne desin ? "İrem güçlü kız, öyle olmaz." dedi. Hah 

Hah

HAH!

İçten içe güldüm sadece. Tabii ki buraya yorum yapmanız gerekmiyor. Siz mutluysanız her şey yolunda demektir! İyi günler o zaman...

2 yorum: