28 Mayıs 2016 Cumartesi

1 Tane Oldu Ama Ossundu (Mezuniyet)

Trap olmazsa giderdim. Denizi yarım saat boyunca arayıp tam 1 gün önce falan bu saatlerde sayılır Trap açtırdım. Hatta o kadar karanlık ki sadece müziği duyabilirsiniz. O yüzden videoyu koyup kaçıyorum hemen ^^

video

Şarkıya Ulaşmak İçin: Lucian - Infared (feat. Jordan Corey)

Ayrıca bir video daha paylaşmak istedim bu günden

video

Duygu İçerikli Not: Bu günden (27.05.2016) sonra moralim nedensizce bozulup onlarsız ne yapacağımı hatta ölürsem ne olur nasıl acır diye düşünmekten gerçekten çok yıkılmıştım. Onlarsız ne yaparım. Onlar gidecek ve ne olduklarını bilmediğim insanlar gelecekti. Ama ben bir kişiyi bir kişinin yerine koyamam ve bundan dolayı moralim gerçekten çok bozulmuş ve o kadar da eğlenmiştim o gün. Gerçekten güzel hissettirmişti o gün. Hiç olmadığı kadar oynadım ve gerçekten çok güzeldi... Gerçekten olağanüstüydü...

24 Mayıs 2016 Salı

Trap *-*

Bir şarkı buldum bugün. Paylaşmadan geçmeyeyim dedim. Hemen paylaşıp sizlere sunup kaçiyrum efenim :) 


22 Mayıs 2016 Pazar

Müzik Hayatım 13

Gözlerim helak oldu. Valla yorgunluktan helak olmak kullanılır galiba ancak 2 saattir bir mezuniyet için elbise arıyorum internetten. Bundan dolayı gözlerim böyle şey oldu. Her neyse işte bir gariplik ki böyle sınıftan Deni Trap şarkılar gönderdi böyle bana. Ben pek fazla şarkı bakamıyorum ancak buradan da duyurmuş olayım birkaç aydır Spotify kullanıyorum. Orada ufak yeni beğendiğim ilk defa duyduğum şarkılardan falan liste alıyorum. Takip etmek istiyorsanız:

Spotify Hesabım: iremyagizel (link belirtemedim)


İlk başta Trap olarak dinlediğim ve bunun dışında remixlenmemiş halde Trap saydığım Major Lazer, Krewella, Axel Thesleff, Kygo gibi böyle şarkılardan yazacağım. Zaten pek fazla yorumda bulunacağım da yazacağım pek bir şey yok böyle özel olarak bu yazımda. Çünkü böyle bir özellikle dinlediğim falan olmadı. 

Bu yüzden şarkıların yanına parantez içinde nasıl hissettirdiğini yazacağım. 

Müzik Listem: Major Lazer & MOTi - Boom

20 Mayıs 2016 Cuma

Beni Unuttunuz Mu ?

Son durumlardan sonra bir hüzünle diyorum ki bence unuttunuz. Ancak bir çok kitap okumaya çalışıyorum. Ama cidden beni unutmanız şundan anlaşılıyor ki gereksiz mi yazıyorum dedirtiyor insana. İnsan kendinde suç arıyor. Anneme telefon açıp anne bloguma bakmıyorlar ya moralim bozuldu diyorum. Blogumda böyle olduğum hiç olmamışken belki yine görmezsiniz ama yok yani...


2015 Yazında öyle bir bloguma bağımlılık geldi ki gerçekten o zamanlarki fotoğrafları videoları görüp o anki neşemi hatırlayıp duruyorum. Gerçekten çok güzel bir hisse sarıyor. O anları tekrar tekrar o anlardaki hisleri tekrar tekrar hissetmek çok çok güzel. 

Ancak şimdi bir bakıyorsunuz. Snapchat te de paylaşmıştım. Rusya Türkiyeden daha çok bloguma giriyor. Bu duruma sinir olmaya başladım. Ya düşünün ben burada Rusça yazmıyorum ki. Ben burada her şeyimle Türk kanı barındırıyorum. Geliyorlar Ruslar Türklerden daha fazla giriyor. Onlar da Rusça yorum yazsınlar o zaman. Valla ben her türlü yoruma açığım. Her zaman buradayım. Nisan 2014'den beridir blogum açık. Her türlü içim dışım burada. Eğer cidden bir eksiklik varsa lütfen belirtin. Ona göre yazılar yazacağım. Emin olun telafi ederim. 

Sağlıcakla kalın...

19 Mayıs 2016 Perşembe

"Trap Olmazsa Gelmem !"

Teog bitti mezuniyet telaşesi is coming :) 


Teog bitince stres biter dedik. Aslında mezuniyet haftaya cumartesi dediklerinde stres yoktu aman dedim internetten alırım giyer giderim ne var dedim ama öyle olmadı. Bu muhabbetten sonra aslında öyle beklediğim gibi değil de sıkış tepiş orada nasıl dans ettiklerini gördüm. İnsan diyor ki yani onlar orada dans ediyorlar almışlar başlarını ama benim kıyafetim ne durumda ? Vahim kardeşim vahim... 

Şimdi etek bluz düşünüyordum ancak etekler tek olarak eğer şık bir şey istiyorsanız buna değer aynı fiyatta bir elbise ile karşılaşıyorsunuz. Bunun bluzu ne olacak deyince pahalı bir fiyata denk geliyor. Sonuçta zil takıp sizin elbisenizle Hollywood galası gibi red carpettan geçen abiye dedikoduları bekleyecek değilsiniz yani. Bir elbiseye ne kadar 100 lirayı geçmeyecek fiyat neyse o olmalı. Bundan dolayı elbise almaya karar verdim. Etek olsaydı daha iyi olacaktı ancak ben cepli elbise aramaya koyuldum da yine bulamadım. Eğer bulursam direkt alırım galiba güzel bulursam :) İşte böyle bir şeysiler var. Bakalım bakalım :) 

Biz şimdi şarkıları konuşuyoruz. Ben hemen "Trap olmazsa gelmem!" diye bir seslendim. Trap dolduracağım dedi Deniz arkadaşım. DJ Deniz olursa Trap Nation bile olur o kadar Trap değil sadece diğer bir çok tarzda türde şarkılarda müzik kulağı cidden iyidir. Trap olmazsa cidden gideceğim ama :) 

17 Mayıs 2016 Salı

34- Filmler'in Esintileri "Batman vs. Superman: Dawn of Justice"

Teog sonrası güzel bir filme girmeye karar verdik ve 5 kız toplanıp 3 saat boyunca oturduğumuz yerde eridik :)


Gotham'ın yarasasının Süperman'i insanlık için bir tehlike olarak görmesi ve bunun sonucunda onu durdurmaya çalışması.

Oyuncular: Ben Affleck
Henry Cavill
Amy Adams
Jesse Eisenberg
Diane Lane
Laurence Fishburne
Jeremy Irons
Holly Hunter
Gal Gadot

Aslında pek hatırlayamadığım hatta çoğunlukla üzgünlükle telefona bakıp durduğum bir film izleyicisiydim. Bundan dolayı zaten teogdan sonra filme gittiğimiz için hatırlayamıyorum üzerinden 2 hafta kadar geçti ve bu yüzden vikipediden bir konu alıp geçtim ancak Marvel Bengisu'nun can damarı oldu. Bundan sonra bir Kaptan America Ironman filmine gittiler ve o zamandan beri ne kadar bana Stony diye shipleyip dursa hep feels geçirip anlatıyor. Ancak filmin başındaki o şeyde Bengisuyla biz çok beğendiğimiz bir şey olmuştu onu hatırlıyorum ve gerçekten çok beğendiğimizden 4/4 veriyorum :) 

İyi seyirler :) 

Kitap Yorumu "Bir Türk Masalı Duygu"

Merhabalar ! Bir zamanlar kitap blogu diye açtığım blogumda bakıyorum da hiç kitap yorumu paylaşmamış ve Teog çalışmaları derken hiç kitap okuyamamışım. Ancak teog bitince ve ben de tatile ayrılınca bir gittim kitap bitirdim :)


Kitap 680 sayfa kadar bir şey ve ince yazılarıyla tam bir Kış Masalı gibi yazıları vardı. Teogdan birkaç hafta önce okumaya başlamıştım ancak cidden umduğum gibi teogdan önce bitmedi. 

Kitap şöyle ki, Duygu adında bir baş karakterimiz var ve bu karakterimiz 25 yaşında 3 devesiyle de mutlu bir yaşam sürmekte. Geçmişiyle birlikte acı dolu vücudundaki izlerle yaşıyor da olsa gülümsüyor geleceğine. Ya hiç sevmiş midir acılar içindeyken ? Ailesinden kopmuş sadece 3 devesiyle evde kalmışken bir umut olur mu acaba ? 7 yıllık develeriyle daha da mutlu olmanın izini sürüyor mudur ? Acıları bir gün mutlu olmayı öğretecek midir Duygu'ya ? 


Kitabı Pazartesi günü vermemden dolayı Bengisu'dan birkaç fotoğraf çekip bana atmasını istedim ve bana küçük bir not da koymuş ve o da harika gözüküyor :))


Valla pek spoi vermeden anlatmaya çalıştım ancak ben kitabı 1 aydan daha uzun süre okuduğum için yine bir kitap daha teog şeysinden hücran bir sürede bitti. Ancak puanım 3/4 oldu. 1 puanı neyden kırdım bilmiyorum ancak okuyunca anlayacağınızdan eminim. İyi okumalar. Kitap kokusu kadar güzel koku var mıdır ya ? :))

3 Mayıs 2016 Salı

TEOG'un Damgası

Teog bitti. Haber vereyim bari dedim ama vahim oldu. Matematik ve feni hazırlayan hocalara lanet ediyorum. Ne diyim bilmiyorum artık...


Şimdi matematik ve fen berbattı arkadaşcağızlarım. Fen tamam yani evet tamam yani bilmiyorum olmadı ama matematiği ne yaptınız alooooo ?

Matematik cidden kötüydü. Ama biz 1. Olmuşuz. Yani o kadar zor olmasına ve herkesin dökülmesine rağmen yine matematikte okulda 1.'yiz. Buna rağmen 1.'yiz. Ama bu kesinlikle bir şey değil. Zaten matematik ve fenden proje almıştım ve cidden çok zorlayıcı olacağını biliyorum. Çok yorucu olacak. 1 hafta okula gitmicem bakalım haftaya zaten gidince göreceğiz ve matematik ve fen dışında sadece 5 yanlışım var ya. Çok sinir edici. Matematikçiler sağ olsun...