19 Ekim 2016 Çarşamba

~ Ağır Düşünceler İçerisinde Zaman Akıyor ~

O kadar şey oluyor ki ben bile şaşıp kalıyorum. Ancak neler mi oluyor ??


Ne kadar gösteriş de olsa ilk gün bir video çekmiştim ve videoyu hızlandırıp snapchat'e atmıştım. Sonra da bu videoyu 1 hafta önce görüp yavaşlattım ve yakın bir zamanda sınıfta tartıştığım kıza daha da sinir beslediğimi anladım...

Ben para düşkünü insanları sevmem ve oldukça da insanlara bir şeyin değerini parayla niteleyen insanları hiç sevmem. Ve o kız o miktardan bahsedince o çok değerli * lira dedi. Ne bu ? Paraya göre nitelik gören ve ona göre değer alan bir şey mi ? Bu konuda oldukça sinirliyim.. 

İnsanları durup bir izlediğimde tartmaya başladım ve o iyi insanları kendi gözümde ayrıca denetlemeye devam ediyorum. Ancak bazı şeyler bile değişebiliyor ki temkinliyim. Bu yüzden o kadar da yaklaşmamaya ve kötü gün dostları edinmeye önem veriyorum. Sanırım daha da büyümeye başladım...

8 Kasım doğum günüm ve ilk defa böyle heyecenla bekliyorum sanırım. Doğum günümden 2 gün önce kitap fuarının bitmesi ne kadar üzse de yine de fuar görmek bile eğlenceli, tarihi önemsizleştiriyor.. Bir de o doğum günümde din sınavını tebrikler miyiz efenim ? :D Doğum günümde her olduğu gibi yine sınav olacağız ve lisede sınav sistemi ortak sınav ve karma şeklinde yürütülüyor. Yeni bir sistemin heyecanı da var sanırım. Ve oldukça insanları ayırırken vay be büyüyorum diye kendimle konuşmam oldukça ayrı bir konu :D Ya peki sizin hayatınız nasıl ? Mutlu musunuz ? Sizin de sınıfınızda değeri parayla ölçenler var mı ? Fikirlerinizle konuşmak iyi olacaktır :) Ne de olsa uzun zaman geçiyor bir yazı ile diğer yazım arasından :) İyi günler, iyi okullar..

8 Ekim 2016 Cumartesi

Müzik Hayatım 18

Ne kadar eski seriler de olsa yeni yeni kolaylıklarla müzik listesini sürekli seçmek zorunda kalmamak için yeni özelliğe ne dersiniz ? :)


(Dersler başladı ve Coğrafya'da atlasları açtıysak eğer, genelde bir yerleri çizip o yerler hakkında espri yaparım ve gülmekten karnımız ağrır. Bu da ilk Coğrafya dersinden :D)

İlk önce bir yeniliği sizlere açıklayayım ve bu fikrim hakkında siz beğenmiş misiniz bu yazıda görelim. En azından seveceğinizi ve size daha çok kolaylık olacağını düşündüğüm için birkaç aydır düşündüğüm fikri bu sefer uygulamaya getiriyorum. Bu sizlere verdiğim linklerden tıklayarak giriyordunuz ve teker teker her şarkı için iki tık gerekiyordu ya ? Artık tek tıkta sıra sıra gidecek bir seri yapmaya karar verdim. Yani ben YouTube'dan sizlere bir Eylül 2016 dizesi hazırladım ve bu listeden de teker teker otomatik ilerleyen bir liste yaptım. Şarkı isimlerini ve bu dinleyeceğiniz linki de atacağım ve en azından daha da kolay olacak. O zaman uygulamayla bu yazıda göstermiş ve geçen aydan kalan ve ondan önceki yazıyla arasındaki yeni keşfedilen şarkıları sizlere sunayım. Umarım beğenirsiniz çünkü ben de listeye tıklayıp ders çalışıyorum :) O zaman iyi dinlemeler ^^

Müzik Listesi (Otomatik): Eylül 2016 Müzik Listem

Müzik Listesinde Yer Alan Şarkılar: 
1-Bridgit Mendler - Atlantis feat. Kaiydo 
2- Cashmere Cat - Trust Nobody ft. Selena Gomez, Tory Lanez
3- Flume - Say It ft. Tove Lo (Illenium Remix)
4- Zeds Dead & Diplo - Blame (feat. Elliphant)
5- ERA - Ameno
6- Jonas Blue - Perfect Strangers ft. JP Cooper
7- Cheat Codes & Dante Klein - Let Me Hold You (Turn Me On)
8- Bastille - Good Grief (Don Diablo Remix)
9- Karmin - Can't Live
10- Milly Pye - Too Many People
11- Hailee Steinfeld, Grey - Starving ft. Zedd
12- Kygo - Carry Me ft. Julia Michaels
13- Years & Years - Meteorite 
14- Years & Years - Worship
15- Years & Years - Take Shelter
16- DJ Snake - Summer Tour 2016
17- DJ Khaled - Do You Mind ft. Nicki Minaj, Chris Brown, August Alsina, Jeremih, Future, Rick Ross
18- The Chainsmokers & Martin Garrix ft. Bebe Rexha - Love You
19- John Legend - Love Me Now
20- Bruno Mars - 24K Magic
21- Avicii - Martin Garrix - Without You
22- Major Lazer & Showtek - Believer
23- The Chainsmokers - All We Know ft. Phoebe Ryan
24- Calvin Harris - My Way
25- Skylar Grey - Kill For You ft. Eminem
26-  Yelawolf - Daylight
27- Yelawolf - Best Friend ft. Eminem
28- Afrojack - Gone ft. Ty Dolla $ign
29- Sia - The Greatest ft. Kendrick Lamar
30- OneRepublic - Kids
31- Tove Lo - Influence ft. Wiz Khalifa
32- Tove Lo - Cool Girl
33- Snakehips - Cruel ft. ZAYN
34- Tove Lo - Timebomb
35- Tove Lo - Out Of Mind
36- Black Honey - Hello Today
37- Hedley - Hello
38- Black Coffee - Your Eyes ft. Shekhinah
39- Da Capo - Speed Of Sound ft. Tresor
40- Flo Rida - Who Did You Love ft. Arianna
41- Shawn Mendes - Mercy
42- Sam Feldt & Deepend ft. Teemu - Runaways
43- Sabrina Carpenter - Thumbs
44- he Chainsmokers, Tritonal - Until You Were Gone ft. Emily Warren
45- The Chainsmokers - Good Intentions ft. BullySongs
46- Tiësto & The Chainsmokers - Split (Only U)
47- Cash Cash - Take Me Home feat. Bebe Rexha
48- Tiësto - Red Lights
49- I Know The Chief - Stay Coloured
50- Magic Man - Paris
51- Passion Pit - Carried Away
52- Passion Pit - Little Secrets
53- Capital Cities - Safe And Sound
54- Sia - Move Your Body
55- Sia - Broken Glass
56- Fifth Harmony - That's My Girl
57- Jack Garratt - Breathe Life
58- AURORA - Conqueror
59- Blossoms - Charlemagne
60- Izzy Bizu - White Tiger
61- Ward Thomas - Where the Sky Is (Kensaltown Studios Session)
62- Ward Thomas - Eyes Shut (Snug Sessions) [Years & Years Cover]
63- Clean Cut Kid - Make Believe
64- The Chainsmokers - Take Me

Not: Sanırım kendim dinleyince oldukça uzun bir süre alacağını düşündüğüm için burada kesmeye karar verdim. Bu yüzden bu kadar şarkı için eğer az ise kusura bakmayın. Diğer yazıda da böyle yapmayı düşünüyorum bu seri için ve fikirlerinizi belirtirseniz oldukça sevinirim :) İyi günler :))

Bir Gidip Bir Gelmek

Bir gelip bir gidiyorum bir süredir. Ancak dün o kadar yazıyla ilgili fikirlerimi aktarmam o kadar iştahlandırdı ki beni, bu duyuruyu bile o yazıdan önce paylaşıyorum. Biraz canlanalım ! :)


Evet, liseye geçtim. Liseli diyorlar evet :D Ancak sandığım gibi de olmayacak biliyorum. Teog stresi diye burada atacaksınız sanacaksınız ama disiplin görmemişsiniz siz der gibi ifadeler duyuyor gibiyim :D Aslında 4. haftaya gireceğiz ve o kadar da uzun uzun yazacak bir mecalim yok. Bugün kütüphaneye ders çalışmaya gittim arkadaşımla. Ve arkadaşlar konusunda diğerlerini dert etmiyorum. Ne kadar az o kadar iyi modundayım. Sanırım komik şeyler başladı ve okuldaki birkaç şeyi hatırlayıp kahkaha atasım geliyor ama denilenlere inanaraktan daha çok şey göreceğim ve daha başlangıç. Daha sınavlara bile girmedik ! Ancak kütüphane huzuru bugün öyle bir sardı ki, gerçekten bu kütüphane hakkında her gittiğim gün yazı yazmak istiyorum. Gerçekten bana yazı yazma hissi veriyor. Böyle bir duygu içerisine giriyorum ve hemen atılıyorum laptopa. Oldukça keyifli. Ancak umarım sizlerden yine geçen seneki gibi ayrı kalmam. Nisan'ın bilmem ilk haftası günü yeniden sizlerle kutlama yapacağım. Planlarım o kadar tatlı ve kıpır kıpır yapıyor ki içimi, hemen her şeyi yazmak istiyorum ancak birkaç gün içerisinde ne öğrendiysem de bir yerlerden anlarsınız siz ^^ Bu kadar kısa duyurudan şimdilik bu kadaaaar :) Sonra görüşmek dileğiyle. Görüşmek üzereeeee ^^

Sevgi Mi Bu ?


Severiz değil mi ? 
Doya sıya severiz ömrümüz yettikçe. 
Acıtsa da bir bakışa hayran kalırız..
Belki bir bakış,
Belki bir davranış,
Belki bir gülümseme,
Belki bir durgunluk anı..
Ama hep bir şeylerin peşindeyizdir..

Sevmekten çok hayatı kovalarız.
Hayat, nolur biri beni sevsin ? 
Nolurdu sevselerdi ? 
Sevseler yine parçalanırdın dediğini duyuyorum..
Bu senin sesindir değil mi ?

Bu kim diye sorguluyorum her bir fotoğrafımda..
Belki de bu sahtedir diyorum. 
Bazen de inanamıyorum bugünü yaşadığıma..
Yarın olunca bugünü daha çok seveceğim diyorum.
Bir şiir gibi birini okur gibi,
Bir kitabı okur gibi,
Sevgiyle duygularımda kaybolur gibi,
Seveceğim bugünü de yarını da dünü de geleceği de...

Ya peki seni seviyor muyum ? 
Ya bir süre sonra yine sevecek miyim ? 
Çünkü biliyorum ki her gelenin bir gidişi olacak..
Ve avutuyorum her gün..
Sevilebileyim diye.. 
Çok mu uzaktasın yoksa yanımda mı ? 
Sesini duyur bana..
Megafonla ya da fısıtılarla,
Ben duyarım...
Sen söyle hayat!

İREM YAĞIZEL