17 Şubat 2017 Cuma

Sohbetlerden Sohbetlere

1 dönem geçti bitti. Neredeyse burada sizinle yaşlanmış gibi hissetmeye başladım. Sanki gerçekten yaşlanmışım gibi ancak ben hala gençken, klavyeleri unuttum yeterince. Ne yazacağımdan habersiz klavyeye bakmadan yazıyorum aklımdan dökülen düşüncesiz sözleri...


9. sınıf için daha geçen sen birçok korkularım vardı. Hepsi bir anda gerçekleşti. Ben 8. sınıfı hatırlayamıyorum pek, böyle hayal meyal yaşamışım gibi hissediyorum hep. Belki de o kadar çok hızlı geçti ki, eğlencemden ne yaptığımı hatırlamıyorum o anlara dair. 

Son zamanlarda laptoptaki bir klasörüme denk geldim. En son bu klasörü flash belleğimden buraya aktardığımı hatırlıyorum ancak başka hiçbir şey hatırlamıyorum. Sonra birden bir baktım ki, gerçekten o anları hissetmediysem de o ana geri dönebilmek için oldukça çok anı var gerçekten. Ve o anlara gözüm yaşlı bakıp bakıp duruyorum...

Değişen ne oldu? Yani ben daha da farkıma vardım bir konularda. Kişiliğimi tanımada bile kendimi anlayabildim belki 4 ayda belki de 15 yılda. Ancak şu anki anım en iyi anım derim. Yine dönüp baksam yine en iyi anım şu anki anım olur. Herkes için bir umut olmasını istediğim çok şey var. Gerçekten yaşadıkça değil, yaşadıklarımda düşüncelerimde yer verdiğimde daha da değişiyor her şey. Teker teker işliyor kişiliğime. Ne olursa olsun gerçekten güzel şeyler değişiyor ne kadar kelime yazıldığında olumsuz gibi gözükse de, gerçekten büyüdükçe falan değil; düşündükçe gelişiyor insan...

Son zamanlarda da size özel şöyle bir durum var. Okulum dolayısıyla ve bazı "üşengeçliklerim" dolayısıyla buralarda olamıyorum ve burada eskisi gibi olmayan bir şey varsa, gerçekten burayı çok saldığım ve hepinizin teker teker ilgisini kaybetmesini sağlayan yazılarımın azlığı oluyor. Bu yüzden ne kadar özür dilesem de, çok bıraktığım insan var ne kadar "en kısa zamanda size ulaşacağım" desem bile. Ancak gerçekten bir gün rafların tozlarında bulursunuz belki... 

Kendinize iyi bakın, eğer hala buradaysanız...

3 yorum:

  1. Burdayız hala ;)
    Olsun, aradan zaman geçsin bişey olmaz, sen bulursun bizi tatlı kız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bulanıklarda bulabilir miyim bilmiyorum :( Özledim buraları, her gün yazmayı ama her gün daha da ağırlaşıyor buraya gelmem. :(

      Sil
  2. :) iki yaz önce hatırlıyon muuuuu blogunuuu :)

    YanıtlaSil