6 Mart 2017 Pazartesi

40- Filmler'in Esintileri "Logan: Wolverine"

Uzun zaman sonra paylaşa paylaşa bir hal oldum. Sinemaya gitmesem yazı da yazmayacağım. Oldukça telafi edilmesi gereken yazı var ve sürekli bir işlerin peşinde iyice uyuşmaya başladım. Hangisine yetişsem derken bir an TEOG varken bile daha iyiydi demeye başladım. Eskilerden fotoğraflar atmak istiyorum sürekli ancak bu bir film yorumu yazısı. Yine de burada olanlar için film yorumu gönderiyorum :)


Devam filmlerinden olan X-Men'in ilk izlediğim filmi olabilir. Ailecek de çok çok sonradan bir sinemaya gidebildik. Ama gerçekten oturmaktan uyuşacağımız film olmak değil de, iki buçuk saate değer bir filmdi. Her zaman filmler çok da etkileyemiyor ancak bu yine beni etkileyen filmlerdendi. 

"James Mangold tarafından yönetilen ve Marvel Comics'in kurgusal karakteri Wolverine'den uyarlanan 2017 yapımı Amerikan süper kahraman filmi. X-Men film serisinin onuncu ve Wolverine karakterinin üçüncü ve son filmi olarak tasarlandı.[1] Film Mark Millar ve Steve McNiven tarafından üretilen İhtiyar Logan'dan esinlendi.

Filmin senaryosu yönetmen Mangold'un hikayesinden Scott Frank ve Michael Green tarafından yazıldı. Filmin başrolünde Hugh Jackman yer alırken, Patrick Stewart, Richard E. Grant, Boyd Holbrook, Stephen Merchant ve Dafne Keen yardımcı rollerde yer aldı. Filmin temel çekimleri 2 Mayıs 2016'da Louisiana'da başladı ve 19 Ağustos 2016'da New Mexico'da sona erdi."
diyor Vikipedi :)

Oyuncular: Hugh Jackman
Patrick Stewart
Dafne Keen
Boyd Holbrook
Richard E. Grant
Stephen Merchant

Film gerçekten spoiler vermeden anlatılamayacak filmlerden ancak şunu bilin ki, gerçekten ben çok beğendim ve her an nefesim kesildi ve her yerden bir fikir edindim ve hayatıma uyarladım. Gerçekten çok beğeneceğinize eminim. İyi seyirler :)

5 yorum:

  1. Ya bende bu filmi çok beğendim zaten sıkı marvel foz xman dc hayranıyımdır hem de bu filmi ilk seans izledim herkes recep ivedik izledi koskoca sinemada tek başımaydım bu yüzden unutamıyacağım bir anıyla bağdaştırdığım unutamayacağım bir film oldu bir ara da yazacağım yorumunu falan =D

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Farklı ve güzel blog başarılar dilerim

    YanıtlaSil