8 Nisan 2017 Cumartesi

1- Tiyatro Esintileri "Komik Para"

Yeni bir seri ile herkese yeniden merhaba. Kendimi ne zaman uzun bir süre sonra (ne kadar uzun olabilirse) geri dönen YouTuberlar gibi hissediyorum böyle geldiğimde. Nasılsınız? Nasıl gidiyor? Dersleriniz, işleriniz, müziğiniz, hayalleriniz, duygularınız ne durumda? Pek de burada olmuyorsunuz zaten dolayısıyla ben de pek olmayınca takipten çıkan çıkana olur elbette. Ancak hak veriyorum. Yeni gelen ya da kalanlar için hoşgeldiniz :)

Uzun süredir tiyatro değil sinemaya hatta dışarı bile çıkamıyorum doğru düzgün. Pek de evden 6 da çıkıp 6 da gelmekten ölüyorum zaten. Daha da zaman pek kalmıyor. Cidden özür dilerim ne kadar sizin tarafınızda olup bu şeyleri görüp yorum da yapamasam empati kurmaya çalışıyorum biraz. Ancak yeni bir seri inşallah upuzun gider. Ne kadar pek yardımcı olamasam da tatillerde falan görmek için bir Antalya'ya gelirseniz bu tiyatrolara gidebilir ve keyfini çıkartabilirsiniz. 


DEKOR TASARIMI: Başak ÖZDOĞAN

KOSTÜM TASARIMI: Fatma SARIKURT

IŞIK TASARIMI: Namık GÜRSOY

MÜZİK: Onur ERMEZ

YÖNETMEN YARDIMCISI: Demet BOCİ

SAHNE AMİRİ: Fatma ERDOĞAN

KONDÜVİT: Murta ÇAĞIRAN

IŞIK KUMANDA: Barbaros GÜLAÇTI

SUFLÖZ: Tuğba BAYKARA

DEKOR SORUMLULARI: Cumhur ŞAHİN
Sezai ŞEKERCİGİL

AKSESUAR SORUMLUSU: Halil ÇAKMAK

KADIN TERZİ: Gülay AĞKURT

ERKEK TERZİ: Ali KARABAŞ

PERUKA: Demet ALTINTAŞ

OYUNCULAR

Selim BAYRAKTAR
Süheyla ÇÖLLÜ
Ahmet AÇIKGÖZ
Meltem GÜLENÇ
Gökhan GÜVENATAM
Durmuş BENLİ
Gökhan HIZARCIOĞLU
Niyazi Mert KURT

Konusu: Hepimizin kolunun altında mutlaka bulunan, bazen varlığı bile hatırlanmayan basit bir eşyadır çanta…
Metroyla evinize döndüğünüz sıradan bir akşam...
Bir de bakıyorsunuz ki çantanız bir başkasınınkiyle karışmış.
Bakalım içinden ne çıkacak?
İyi seyirler…  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder