8 Nisan 2017 Cumartesi

İzlediğim YouTube Kanalları 20

Arada sırada böyle sıra sıra yazı paylaşıp burada olduğumu belli etmeye çalışıyorum. Bir yandan da sınavlarım başladığı için sadece telefonla ilgilenebiliyorum. Bir gün harıl harıl çalışıp, öteki gün sınava girip çıkıyorum. 1 haftası kaldı ancak yine de eve gelince çok yorucu olduğu gerçeğini yitirmiyor. Ancak unuttuğum birkaç bir şeyler arasında YGS de aklıma geliyor. Bilgi bütünlüğü ve kalıcılık yetersiz kalıyor sınavlar için ancak herkes bir yolunu bulur inşallah. Meslek seçimi için düşünüyorum bu sıralar. Sürekli pinekler gibi oluyorum ama zar zor geçiyor günler. 

Madem böyle her yönden bir şeyler oluyor hayatta. Gülelim eğlenelim öğrenelim diye yine altı adet kanal önermeye geleyim dedim. Gerçekten son bu seriden olan yazımda dikkat ede ede buraya koydum ki, gerçekten izlenmesini hak etsin. O yüzden pişman olunmayacak listemi paylaşıyorum hemen. Sağlıcakla kalın ^-^








2 yorum: