Evvel Zaman İçinde İrem Hayal Dünyası'nda İken

Birkaç aydır buralarda yokum ve elbette bir sohbet yazısı yazmalıydım. Ne kadar kısa olsa da size sunayım :)


Liseye başladım iyi güzel ancak kendi sınıfım benden 1 yaş küçük olanlarla dolu diyebilirim. Bu durumdan dolayı karşılaştığım olaylarda şöyle bir şey oldu, daha çok sıkıcı insanlar ve tanımadan kim olduğunu anlayabileceğiniz düşünceler... Elbette herkes kendini kendince iyi değerlendirir ancak bunları en iyi dışarıdan gören insanlar bilir. Kimilerine göre de içine girmeden tanıyamayacağınız kişiliklerle doludur. Ancak 9 lar biraz garip ve içerisinde bulunmak için extra bir kişiliğe gerek yok ama garip bir durum cidden tanımlayamıyorum. Sanırım sevmedim ben burayı o kadar..

Yani Bengisu ile tartışmışlığımızı bir gün bir kaçamakla düzelttim ve artık eskisi gibi mutlu mutlu anılarımız var. Bunun adına çok seviniyorum çünkü gidenler gitti. Hayatı daha iyi ve üzülmeyeceğim durumlarda kullanmaya başladım biraz daha ve bu da beni daha mutlu kılıyor her gün..

Anıları canlandırmak için birkaç olumlu düşünce yeterli olabiliyor. Ancak kitap işleri aklıma geldi bu durumda ve gerçekten çok karışık düşünüyorum ve bu burada hiç iyi olmuyor :D

Her ne ise de zaten okulu pek umursamıyorum ve arkadaşlarım zaten var ve en az arkadaşla mutluyum gerçekten. Bu yüzden okul sadece okuldur. Arkadaş edinmek için zorla gidilen bir yer değil, sadece okuyup, eğitim görmek için gidilen bir yer yani ne beklenebilir ? Çok da beklentiyi yüksek tutmamak lazım lafına da inanmaya başladım. Hocaların dedikleriyle komedi tufanı zaten :D Sadece nakil istemeyi düşünüyorum seneye. Geçen sene bu konularda kendimi zorunlu tutardım ancak çok da zorunluluk bir durum yok sonuçta lise önemli derler ya oradan öylesine düşündüm ancak bir düşünce olduğu için kesinlik kazanmadı daha :) Bakalım hayırlısı olsun herkes için...

Şimdi de sınav haftama gireceğim ve gören okuyan herkes adına inşallah sizlerin de sınavlarınız güzel geçer. Dualarınızı da bekliyorum :) Umarım herkesin dilediği gibi olur..

Yorumlar

Popüler Yayınlar