43- Filmler'in Esintileri "Guardians of Galaxy 2"

Bengisu ile buluşmamızdan belli olarak bir marvel filmine gitmeye karar vermek anormal değil :) O olduğu sürece marvel filmlerine onsuz gidemem bence. O zaman yoruma geçelim :))


Biz filmin ilk bölümünü izlemeden girdik çünkü vaktimiz bile kalmamıştı karar verdiğimizde. Ancak film başlar başlamaz groot a aşık oldum diyebilirim gerçekten. 

Uzayın uzak noktalarına yolculuklar ederken bir yandan da galaksiyi korumak adına farklı maceralara atılıyor. Koruyucular, artık aileleri haline gelen ekipte birbirlerini düşmanlara karşı korumak için savaşırken, Starlord olan Peter Quill’in gizemli geçmişinin sırları da çözülmeye başlıyor. Eski düşmanlar yeni müttefiklere dönüşürken, hayranların klasik çizgi romanlardaki favori karakterleri kahramanlarımızın yardımına koşuyor.
James Gunn'ın yönetmenliğini yaptığı ve başrollerinde Chris Pratt, Vin Diesel ve Bradley Cooper gibi yıldız isimlerin yer aldığı 2014 yapımı Guardians of the Galaxy'nin devam filmi niteliğinde olan yapıt, bir kez daha Marvel'ın yapımcılığında izleyiciyle buluşacak. Başrollerdeki kadrosunun değişmediği yapımda yönetmen koltuğunu da bir kez daha Gunn üstleniyor.

Seslendirenler ve Oyuncular: Chris Pratt
Zoe Saldana
Dave Bautista
Michael Rooker
Karen Gillan
Kurt Russell
Sylvester Stallone
Pom Klementieff

Filmin yorumunu kendim yapmak isterdim ama serinin ilk filmini izlemediğim için pek de yorum yapamayacaktım maalesef. Ancak gerçekten çok beğendim. Filmi izlememizin üzerine bayağı bir zaman geçti o yüzden şu an sinemalarda olmayabilir. Bu yüzden internette olduğunu düşünüyorum. İyi seyirler :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar