44- Filmler'in Esintileri "My Annoying Brother"

Yaz gelince kore filmi izlemek istiyorum içten içe beni hayattan ayırıp dünyayı görmeme yardımcı olan filmlerden bir tanesi daha oluyor izlediğim her yeni bir kore filmi. Beni çeken tarafı cidden hayattan bir film ve bunu özel kılan da ilk defa bir oyuncusu oldu. Gerçekten göz yaşları durmak bilmiyor ki..


Judo ile ilgilenen Doo-Young bir gün bir karşılaşmasında görme duyularını kaybeder ve koçu olan Soo-Hyun ihtiyaçlarında ona yardım etmek için evine gelir. Bir gün hapiste olan üvey kardeşi Doo-Sik ise kardeşinin durumundan dolayı hapisten çıkmak istediğini söyler ve hapisten çıkıp kardeşinin yanına geldiğinde ona kötü davranır. Sadece 1 sene sonra gideceğini söyleyip durur ancak Doo-Young'un koçu sürekli olarak Doo-Sik'i uyarır. Sonuçta anne ve babası ölmüştür ki, artık geçinmek zorundadırlar. Peki bu durumda farklı durumlar çıkarsa, nasıl birbirlerini koruyabilirler? Nasıl birbirlerini sevebilirler?

Oyuncular: Jo Jung-Suk
Do Kyung-Soo
Park Shin-Hye

Uzun bir süreden sonra belki ilk defa film konusunu anlatımını kendim yaptım. İnşallah güzel olmuştur. Çünkü böyle beğenilirse daha çok istekle yazarım diye düşünüyorum. 

Film cidden çok güzel ve süresine göre de gayet iyi bir film cidden. En azından bu film konusunda 2 saatlik olan filmler beni çok sıkıyor ancak bu yeterli bir sürede. Ben çok beğendim. 4/4 :)

Yorumlar

  1. Film seyredememin yerini tutmasa da film tanıtımlarını okumak bile en azından haberdar ettiğinden sevindirici geliyor bana :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar