Ana içeriğe atla

46- Filmler'in Esintileri "The Belko Experiment"

Gerilim tarzından gerçekten bu kadar gerebilen bir film olamazdı..


Türkçe çevirisi 'Belko Deneyi' olan bu film ellerimi titretecek kadar oldu gerçekten. Bu kadar psikolojik açıdan etkilenmeye müsaitseniz izlemenizi tavsiye etmem ancak korkulu kanlı şeyler seviyorsanız bu filmi de seveceğinizi düşünüyorum. 

Belko şirketi her zamanki gibi 'masum' bir sabaha uyanmış ve çalışanlar işlerinin başlarına geçmişlerdi. Tamamen kar amacı gütmeyen bu şirket bir anda bir ses ile beraber çalışanların telefon sinyallerine kadar kesintiye sebep olur. Ancak ses oldukça gerçekçi olmasına rağmen, dedikleri de ürkütücü olacak niteliktedir. Danışman kişi ortamı sakinleştirmeye çalışırken Mike işin sırrını çözer ve birkaç dakika sonra şirketin tamamı kaynakla delinemeyek kadar güçlü olan demirlerle örülür. Çalışanlar sonradan paniğe girmeye başlar ve olaylar klimaların kapanmasıyla stres içine girmeye başlar. 

Oyuncular: John Gallagher Jr.
Tony Goldwyn
Adria Arjona
John C. McGinley
Melonie Diaz
Owain Yeoman
Sean Gunn
Michael Rooker

Ben oldukça filmden etkilenip birden rüyalarıma girdiğinde gece gerçekten psikolojik bir film olduğunu anladım ancak ne kadar korku da desem psikolojik açıdan bir korku olduğunu düşünüyorum. Eğer kan görmeye alışıksanız bu da sorun olmayacaktır. İyi seyirler. 3/4

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 15

1 ay geçtikten sonra bu seriden bir yazı yazmak demek dolu dolu bir sürü şarkı keşfetmek demek :D

Uzun bir süreden sonra dolu dolu Müzik Hayatım serisine dolu dolu gelmek istedim yeniden. Ve elimde bir sürü yeni şarkılar var. Şuna karar verdiğimi söylemem gerekirse bu seride çok vakit geçiriyorum diye sadece şarkıları sunup bir böyle açıklama şeklinde yazıp yayınlayacağım. Eskiden her şarkı için ayrı ayrı anısından tutup anlatıyordum ancak şimdi buna karar verdim. Bundan sonra böyle yazacağım. Yanında ek şeyler de yazmayacağım. Siz bakarsınız artıkın :) İyi dinlemeler :)) Keyfinizin yerine gelmesi dileğiyle buyrun Müzik Listeme :))
Müzik Listesi: Demi Lovata - Body Say Demi Lovato - Stone Cold Ariana Grande - Into You Ariana Grande - Let Me Love You ft. Lil Wayne Shawn Mendes - Treat You Better Shawn Mendes - Three Empty Words Shawn Mendes - Ruin Shawn Mendes - Aftertaste Shawn Mendes - Never Be Alone Shawn Mendes - The Weight Clean Bandit - Tears ft. Louisa Johnson Clean Bandit - Stronger Jo…