25 Haziran 2016 Cumartesi

Ha Burda Ha Şurda

Bir orada bir şurda. Hop geldim Bursa'yaaa :))


4 gündür Bursa'dayım. Bundan dolayı bloga giremedim birkaç gün. Dün bir yazı yazacaktım ancak o zaman size bu fotoğrafı atamazdım. Oruçlularımız varsa üzgünüm. Bursa'nın kestane şekeriyle göstermek istedim. 

Burdan birkaç önce aldığım kitap vardı ve bu kitabı hala bitiremedim. En son telefonumu saklayıp kitaba gömülecekken de olmadı. Yarın Antalya'ya dönüyoruz annemle. Annem benden önce gelmişti ama bir anda ben de geldim yanına. Burda hastanelik işleri vardı. Ve çok şükür iyi. Bakalım işte yaz aylarında bir orada bir şurada.

 Kiralık Aşk ile GoT final yapacaklar. GoT sezon finali yapacak ancak Kiralık Aşk'ı tam bilmiyorum. Tek izlediğim diziler olduğu için yorumlarını da yazarım sizlere. GoT için yapmamıştım hani her sezon için ancak ossundu :)) Sağlıcakla kalın :)

20 Haziran 2016 Pazartesi

İzlediğim YouTube Kanalları 4

Yaz geldiyse o halde YouTube izlemeye devam ! :) 


1- Önceki yazılarımda Vine fenomenlerinin giderek YouTube kanallarına dağılmaya ve daha da güzel videolar ortaya çıktığından bahsetmiştim. Vine fenomenlerinden en çok izlenme gören Lele Pons da bu YouTube kanalı açan fenomenlerin içerisine girdi ve hemen şöyle taktim edeyim ben :)


2- Lele ile çocukluk arkadaşı olan Valentina Genta ve Sebastian Genta kardeşler beraber bir YouTube dünyasına girmişler ve ben Genta kardeşleri çok sevdiğim için kesinlikle videolarını hiç izlememiş olsam bile hemen duyururdum burada. Ve kesinlikle güzel videolar çıkacaktır. 7 saniyede güzel hissettirenler neden YouTube'da başarısız olsunlar ? :)


3- Lele'nin okul arkadaşlarından sanırım Twan Kuyper var. Twan kanalını ilk açtığında Lele'yi kanalında konuk olarak birkaç kez aldı ancak bir süre oldu izleyemedim kanalını ancak sizlere Vine fenomenleriyle devam edeyim dedim :) Sanırım şu aralar vlog çekip hayatını sunuyor. Ancak Vine'lardan biliyorum ki Twan güzel oyuncu :D Ama çocuk yakışıklı cidden napacağız :) 


4- Biraz da Türk YouTuber'lara geçeyim dedim ve Vine'da fenomen olanlarla devam edeyim dedim. Berkcan Güven son zamanlarda favorim oldu ve son zamanlarda çıkarttığı bütün şarkıları ile ne kadar YouTube'a alışamadığını söylese de öyle haliyle bile tatlı buluyorum ve her gün her videosundan her şarkısından dinliyorum diyebilirim. Gerçekten yaşı diğer Vine fenomenlerine oranla küçük bile sayılsa benden büyük sonuçta ve ben itiraf etmeliyim ki Vine da izlediğimde iğrenç kendini ne sanıyor diyordum. Çok doğru söylüyorum sizlere ancak YouTube gerçekten Berkcan Güven'e karşı düşüncelerimi değiştirdi ve YouTube ile birlikte Berkcan'ı daha fazla sevmeye başladım. Eğer bundan bahsetmeseydim olmazdı :)


5- Ben bir süre Disney kanallarındaki o dizileri izlemek için bir kanal arıyordum. O kanalda her şeyi her diziyi bulup izlemek istiyordum ve Bengisu yardımıma yetişti ve bana Disney kanalının Türkiye için çevirilip dublajlanmış şekilde ve en sevdiğim o dizilerin yer aldığı o kanalı önerdi. Ay bebikim teşekkür ederim ^^


6- Türklerde pek görülmeyen YouTube kanallarından da olsa Berk Coşkun'un başarısını sizlere sunmak istedim. Kendi müzik aletleri ve doğadan oradan buradan çıkan sesleri cover'layıp YouTube kanalında sergiliyor. Yabancılarda böyle kişileri kanalları görüyorum ancak böyle uyumlu şekilde Ekin Beril'de görmüş olsak da Berk Coşkun gerçekten güzel iş çıkartıyor :) 


Aldığım Kitaplar 5

En son 2015 yılının 8. ayında kitap alışverişi yapmış olmama rağmen bu seferki tam bir mutluluk balonları gibi geldi her kitap. Teşekkürler D&R :)


İlk olarak bu alışverişten en sevdiklerimden. Sanırım en sevdiğim kitap alışverişi bu oldu ve bu kitap da Ephesus Yayınları'ndan aldığım ilk kitap ve Buse bunu okudu diye aldığımı söylemeliyim. Buse'den önce de bir ara D&R'da gezerken gördüm ancak kapağına aşık olup arka kapağını okumaya ihtiyaç duymadığım kitaplardan oldu. Arka kapağını da koyacaktım buraya ancak kitap yorumumdakiyle bu yazım arasında fark olmalı diye koymadım. Yazarın adını da kapatmışım fark etmeden :) 


Uh, burada da yazarın adını kapatmışım. Aimee Carter olduğunu söyleyeyim ama ben size. Bu serinin 2. kitabı. Üstteki de 1. kitabı oluyor ancak 3. kitabı şimdilik bende bulunmuyor. Bakalım nasılmış ? :) Kapağı çok hoş değil mi ? ^^


Bunun da kapağını çok sevdim ve biraz arka kapağından dolayı sevmiştim. Ancak bu alışverişte ben farklı yayınevlerinin seçiciliğini okuyarak yayınevlerini deneyeceğim diye Martı yayınlarından sevdiğim bir kitap aldım gitti :) 


Bu kitabın dizisi var. Gossip Girl.. Ve ben bu diziye arada sırada denk gelip duruyordum. Artemis yayınları olduğu pek belli olmuyor fotoğrafta ancak bunu alışverişimin sonunda görüp bu kitabı da aldıysam tamamdır gelsin hemen dedim. Kapağına da bayılıp aldım. Ancak arka kapağına bakmamıştım :/


Bu kitabı çoktan beri almak istiyordum. Steve Jobs ile ilgili filmler izliyordum ya Steve Jobs'ın başarılarını görüp düşünce gücünü anlamaya çalışıyordum. Bu yüzden Steve Jobs Gibi Düşünmek diye bir kitap almak istiyordum. NTV yayınları da yardımcı oldu ve bu da NTV yayınlarından aldığım ilk kitap :)


Bu kitap nedense çoğu yerde duyulup, her yerde görebileceğiniz bir üne sahip. Ben de merak ettim bu kadar neyi şey diye ve hemen ekledim sepetime. Bu da Can yayınlarından aldığım ilk (Sanırım) kitap :)


Bu kitabı Tumblr'da altı çizili ve çok güzel ders veren cümleleriyle bulabiliyordum. Hep görüp neymiş bu ya gerçekten çok güzel bir hikaye kitabı galiba dedim. Ben de altını çizip atmak istiyorum diye kıskanmadım değil yani :) Umarım bir çok fotoğraflarla dolu şekilde bu kitabın yorumunu sizlerle paylaşırım :))


Pegasus yayınlarından bir kitap almak istiyordum ve böyle uygun bir şey arıyordum. Bu kitabı gördüm ve ben ki hiç polisiye okuyabilen biri değilim ve kendimi zorladım. Bu kitabı almaya karar verdim ve hatta alamam ya deyip kendimi şey yaptım ancak hayır dedim kendimle konuşuyorum ya ben :D Bu kitabı alacağım ve Polisiye okuyabilir miymişim diye bir tartacağım kendimi dedim. Kitap ne normal boyutta ne de cep boyda tam ortası bir kitap. Nereye koyacağımı bilememiştim ancak biraz eski bir kitap olduğu için yıllanmış kitaplar gibi durması çok doğal geldi ama beklentimi karşılamayan boyda ve iç sayfalarda elimdeydi :( 


İnce kitaplar neden ince kitaplar yaa :((( Bir çok ince kitabım var ve hala onları okumaya kıyamayıp beklettiğim için bunu elime geldikten sonra ah vah ettim. Bakalım kısa günde biter ancak önemli olan iç güzelliği :) Bu da mavi bilek yayınevi olması lazım. Bakalım bakalım :)


Pia... Ne kadar güzel adı var yazarın dimi ? ^^ Bu yazarın uzun zamandır kitaplarından bir tane almak istiyordum ancak ince kitaplar hüsranı yine ah vah işte ama olsun okuyacağım :) 


Hep bu kitabın diye başlamışım :((( Cep boy kitapları pek sevmem. 3 tane cep boy kitabım var şimdi ancak sırf normal boyundan daha ucuz diye amaaan deyip aldığım bir kitap oldu. Umarım rahatça okuyabilirim :) Kitabın yayınevi de Nemesis oluyor efenim.


Mini kitap olarak ilk aldığım kitap olsa da bu kadar minik beklemiyordum. Daha da güzel olan tarafı şu ki:


Hep cebinize hem küçük çantanıza atabileceğiniz ve o kadar rahat sayfa çevirişi var ki. Hep de normal sayfa gibi dümdüz okunuyor böyle açıldığında. Ben bunu çok beğendim gerçekten. Mini kitap olarak aldığım ilk kitap ^^


Ve hüsran anına merhaba diyin ! (Aslında ilk geldiği gün bu yazıyı yazsaydım bu bölümde yazacağım çok şey vardı ancak yine iyisiniz :D)


Elim kadar olan not defterini ben küçük boy defter sanıp aldığımda minnacık (bu sıfat o sinirime yine iyi) bir defter geldi. 3 tl'ye almış da olsam bu benim için bile fazla geldi. Bilmiyorum belki sizler not defterine bu kadar veriyor olabilirsiniz ancak ben böyle not defterine 1 tl ancak veririm. Ki not defteri kullanan bir insan değilim. Sağlık olsun. Ancak ben bu defteri anı defteri diye karne gününde herkese benimle ilgili düşüncelerini yazsınlar diye verecektim ancak olmadı.


Ben de evde olan bu ajandayı kullandım ve birkaç yakın arkadaşlarıma yazdırdım.


Hatta en sevdiklerimden Zahide'nin bu yazdığı yazıyı okuduğumda ay ne kadar tatlı yazmış dedim. Herkese buradan teşekkür edeyim ne kadar görmeyecek olsalar ancak her gün insanlar ayrılır sevdiklerinden. Belki sevmediklerim fazla olsa bile. Oh be desem de. Kusura bakmayın özlemem. Lise bundan daha daha daha güzel olacak ve özleyeceğimi sanmıyorum. Ancak herkesin fikri farklıdır. Ben Bengisu'dan başkasıyla görüşebileceğimi düşünmüyorum. Zaten pek de görüşmeyiz. Ancak sizler sağlıcakla ve mutlulukla kalın :)

18 Haziran 2016 Cumartesi

Sıcak... DAHA DA SICAK OLMASIN !!

Allahım, sen yaptın da neden yapıyorsun Allahım ?


Dün karne günüydü ve herkesi güneşin altında o kadar bekletmelerine rağmen ben 10-15 dakika en fazla 25 dakika güneşte kaldım ve ondan sonra eve girdim ancak 5 dakika sonra evde hemen burnum kanamaya başladı. Hava zaten 38 derece. Ey Allahım dedim, 40 dereceyi de mi göreceğiz ? Başladı benim burun kanama seansım. Hatta 1 bitti bile. 

Bengisulara gitmiştim okul çıkışı ve birkaç saat kaldım ancak Bengisu'nun annesi çok temkinli davranarak 2 saat daha kal çok sıcak dedi. Yine burnum kanar şeysiyle. Saat artık akşama doğru 6'ya geliyordu ve ben köpekli kısa yol yerine, sakin uzun yolu seçtim. Sonra 5 dakika geçmeden ayaklarım yanmaya, telefonum elimi yakmaya başladı. Ya rab dedim. Girdim eve 10-15 dakika sonra falan ve birkaç dakika içerisinde yemek yemeye dışarı çıktık. Yemek yedik bir yerde durucaz tam ama burnum acıyor. Burnum kanayabilir dedim anneme peçete ver dedim. Anında kanamaya başladı. 2. seans da bitmiş oldu. 

Eve geldik. 10 dakika sonra bir hapşurmanın etkisiyle burnum kanamaya başladı. 3. seans ile bende kan bitti bence artık. Kanlı manlı da olsa bu kadar da güneşten dolayı olmasa gerek diyor insan ama bir ara yine böyle bir şey yaşamıştım. Ki şu an hava 38 derece ise vay halimize bünye kalmaz tabii...

Tüm Türkiye genelinde sıcak ancak daha da sıcak olacak diye bir haber izledim. Artık oralarda havalar nasıl diye sormam biraz abes kaçacak bu haberden sonra :)

17 Haziran 2016 Cuma

36- Filmler'in Esintileri "Steve Jobs"

Steve Jobs'a devam ediyorum :)


Jobs (film) ile karıştırılmamalıdır. Steve Jobs, 2015 yılında gösterime giren Apple kurucusu Steve Jobs'un hayatını anlatan, baş rolünü Michael Fassbender'ın oynadığı Amerikan biyografik drama filmidir. 

(Kendi düşüncem) Jobs filminin devamı gibi bir zamanda başlıyor ve kesinlikle Jobs filminden sonra izlenmesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum. 

Oyuncular: Michael Fassbender
Kate Winslet
Seth Rogen
Jeff Daniels

Vikipedi'de yazan konu çok geniş çaplı olduğu için kısa bir şekilde oradan almaya çalıştım. Jobs'dan sonra bu film tüylerimi ürperten cinsten olmamıştı. Dün kitaplarım geldi ve Steve Jobs Gibi Düşünmek adlı kitabım da yanındaydı. Bu kitabı da bu yakın zamanlarda okuyup sıcağı sıcağına yorumda bulunmam gerekecek :) 

Bu filmde daha çok bağırmalardan ve neyin ne olduğunu anlamadığım sözlerle doluydu. Hayır hayır sadece Türkçe dublaj olmasına rağmen 1 saat boyunca boşu boşuna zaman geçirmiş gibi oldum. Ama 1 saatten sonra asıl gelişmeler başlıyor ve Jobs'ın Next'den hemen sonra Apple'a geri dönüp iMac1988 ile gerçekten başardığını görüyoruz. Ve böylecek devam filmi ortaya çıkıyor. 

Bu seferki filme 3/4 vermek istiyorum. Çünkü 1 saat biraz acı geldi. 1 saat boyunca bir şey anlayamam falan olsun yarı yarıya oy vermemi gerektirdi. Kötüden bir tık iyi gibi. İyi seyirler.

16 Haziran 2016 Perşembe

Top Secret Da Neymiş ?

Geçen haftadan önceki hafta 5M Migrosta bir faaliyet vardı. Bir oraya bir buraya 10 haneli şifreyi bulmak için koştur koştur durduk.


5 tane bölüm var ve bu bölümler AVM içerisinde her yerde var ve bu bölümlerden bu fotoğraftaki ipucularla birlikte ve o yerdeki şifreyi bulup anahtar kelimeye yazıyorsunuz. Bulduğunuzda ve 10 tanesi tamamlandığında size bir hediye veriyorlarmış. Biz de düştük peşine ve 1 ya da 1 buçuk saat kadar bir çok ipucu için alt kat üst kat orası burası derken kelimeyi çözdük. Tabii ilk başta biz hediye verdiklerini bilmiyorduk. Bengisu ile gittik bu kağıtları verdik ve doğru cevabı bulmuşuz. O cevaba karşılık da bize verilen hediye şöyleydi: 


Ben formu verdiğimde bu şimdi bir yere mi gönderiliyor yani ne oluyor acaba dedim. Meğerse bunu veriyorlarmış ve bunu verdiklerinde ben bir garip oldum bu ne dedim kadına. Kadın ne desin bir ödül veriyoruz doğru cevabı bulanlara dedi. Ben de açmadım aldık hediyeleri Bengisuyla yürümeye başladık habersiz. Açtık ve içinden...


Bir kahve kupası çıktı. Ben de zaten her daim severim kahveyle ilgili eşyaları. Daha hiç kullanmadım ancak Migros için güzel bir hediye. Hatta ben hediyeye gerek yoktu falan da dedim şakasına ama cidden de ben bu hediyeden ziyade o şifreyi ararken ki her an korkumla Bengisu'nun bakmasını yapmasını istediğim zamanları çok sevdim. O arayış içerisinde koştur koştur ipuculara koştum :) Umarım bir daha bu tür etkinliklerle karşılaşırız. Çok keyifli oluyor :) 

15 Haziran 2016 Çarşamba

1 Gün Aksattım Ya ! :(

3-4 gün boyunca her gün yazı paylaşmışken sadece 1 gün geçti yaa :(


Tamam paylaşacak fotoğrafım kalmamış olabilir ancak o kadar yazı yazdım ve aslında şu Top Secret için fotoğrafı için üşeniyorum şey yapmaya ancak her gün de yazı yazmam için fotoğraf gerekiyor. Fotoğraflar da Snapchat'ten paylaşınca ben ki galeriye kaydetmeyen bir insan 1 gün geçince iş işten geçiyor doğa fotoğrafı bulamıyorum. Ancak yaz iyice bastırmaya başladı. Bari uzun olsun diye sohbet edelim ben kısa yazı yapamıyorum :(

D&R'dan alışveriş yaptım ve 4 gün geçti hala gelmedi. Alışverişin içinde anı defteri var ancak ben o defter gelmediği için ve okul biteceği için bu hafta içerisinde elime gelmeli ve cumaya kadar benim herkese yazdırmam lazım. Bu yüzden D&R'a biraz baskı uyguladım ancak hala bir gelişme yok ve bu moralimi bozdu. Ama hazır olun ki kitap sipariş ettim !! Eski alışveriş yazılarıma merhaba ! Upuzun bir yazı yazacağım :) 

Paintball oynadık bugün. Ay ben bir sürü şey geçirdim bugün ancak okuldaki mezuniyetimden daha çok eğlendim doğru söylemeliyim. Hoş günler işte ancak bugün çok sıcaktı. Oruç var ve ben zaman geçsin diye okula gidiyordum işte düne kadar gittim mesela ancak bugün ve bundan sonra (zaten 2 gün kalmış ya :D) gitmeyeceğim. Cuma günü elime ulaşırsa defter giderim eğer ulaşmazsa ulaşana kadar falan ancak benim o deftere ulaşmam lazım.

Dün okulda o kadar sıkıldık ki okuldan kaçıp denize gittik 4 kişi ve çok güzel eğlendik oturduk şarkı açıp son zamanların keyfini çıkartmaya çalıştık. Bugün de güzel geçti. Ben bir hafta içerisinde bu kadar gezdiğimi bilmiyorum valla :) Çok güzel geçiyor inşallah o defter de elime ulaşır ve iki göbek atarım ayol :D

Bir de vakit geçsin diye Disney Channel Türkiye kanalı arıyordum ve Disney'i artık izleyemediğim için YouTube'da aradım ve Bengisu sağ olsun ki buldum ve Charlie'yi ezberledim neredeyse. Siz de izlemek için: https://www.youtube.com/user/disney4utr/featured

Herkesin böyle bol bol ve hüzünlerin ardından bol şenlikli günlerin beklediği hayatı olsun inşAllah ^^ Hayırlı Ramazanlar :) 

12 Haziran 2016 Pazar

Minti Monti English Edition

İngilizce dergilerden çoğu zaman alıp çevirmeye meraklı olmuşumdur. Bir gün Migrosta minti monti görünce birden 2 sayı olduğunu fark ettim. İki sayıyı da alıp taa ki eve gidince fark ettim ki...


Migrosa 1 hafta önce (05.06.16) gittiğimde Top Secret (bunun ne olduğundan yarın bahsedeceğim) oynadıktan sonra bu dergileri gördüm ki bu derginin ilk sayılarından alıp okumuştum. Bu sefer 2 tane gördü bir İrem ve hemen alıp çantasına koydu. Eve geldiğimde bile fark edememiştim ancak sonraki gün çantamdan çıkartıp da incelediğimde işte karşımda duruyordu. 


İlki normal olarak beklediğim ve beklentimi doğru karşılayan bir dergiydi. 


İkincisi ise ince ayrıntılarla görebileceğin bir tek fark vardı:


Bu Minti Monti İngilizce !!  Hem de bildiğiniz İngilizce ! 

Sonra bunu fark ettiğimde sevinmedim değil çünkü İngilizce çeviri yapmaya başladım zaten ve gerçekten güzel oldu. Ancak gerisi gelmedi. Hatta elimde daha ağır olan balıklarla ilgili bir kitapçık var Expo'dan ve o kitapçığı bilerek aldım ki İngilizceydi. Böyle fark etmeden almıştım ve çok sonradan fark ettim. Ancak iyi ki de almışım. Hem de çok zor bir seviyede olmadığı için çevirilmesi kolay bir dergi ve eğlenceli olacağını düşünüyorum. 


Türkçe Minti Monti'ye gelecek olursak burada Migrostaki etkinliklerden haberdar olup sizin bu etkinliklere katılmanız için yararlı bir bölüm var. Ben bu kısmı görmemiştim ancak çok beğendim. O günki Top Secret sevinciyle "Aaaaa Minti Monti !" deyip anında alıp çantam koyduğum için :) 

Eğer siz de böyle çocuklar için olan dergilerin İngilizce halini görürseniz çekinmeden alın ve fark etmeden bile olsa almışsanız alıp çevirmeye çalışın bence :) İyi çeviriler ! :))

11 Haziran 2016 Cumartesi

Kamp Fırsatını 1 Günle Kaçırmak

Tatil olayı iş olayı derken bugün ancak kamp işini akıl edebildik. Hem de kamp başvurusunu 1 gün geçmişken !


Lanet olsun dostum... (Nasıl bir şeydi bu ? o.O) 

Daha dün akıl etseydik gidebilecektik ancak bugün kampa başvuru süresi dolmuştu. Son başvuru 10 Hazirandı. Bu Gençlik Kampları olayını birkaç senedir şey yapıyordum ancak bu sene tam üzerine oturmuşken ve gerçekten kamp alanı oldukça iyiyken Bengisu ile zamanımız doldu. Başvuru yerleri hala açık ancak onu bir çözemedik ancak ben aileme sorduğumda izin veriyorlardı ancak Bengisudan izin kopmayınca benim iznim de gitti ve zaten kabul edilebileceğimizi falan da son katılımdan 1 gün sonraya gidebileceğimizi sanmıyordum zaten. Zaten gidersem ancak Bengisu ile gidebilirdim ve zaten bu önceden başvurmamız gereken bir kamp etkinliğiydi. Eğer 1 sene sonra bir kampa gitmek isterseniz kendi şehrinizde şu adrese girmeniz hem benim için hem de sizin için faydalı olacağını düşündüm. Bu talihsiz olaya siz de kapılmayın diye gerçekten eğlenebileceğiniz bir kamp etkinliği hazırlanmış olacaktır eminim :) 


10 Haziran 2016 Cuma

Acaba Hepimiz Bencil Miyiz ?

Fark etmek ve farkındalık yaratmak sadece ölümcül hastalıklarda ve mutlu olmayı gerektiren hastalıklar aracılığıyla ortaya çıkan bir kavram mıdır ? Pek sanmıyorum... Aslında her yerdeler.


Bir yıldıza kapılıp onun ışığında mutlu olmak zor iş. Elbette masumdur yıldızlar. Geceleri o durgunluğa kapılıp hüzünlendiğiniz anlar mesela... Yıldızlar masum ve kırıcıdır. Bir süre sonra bir insanın sevmediği şeyleri sevmediğinizde onun gibi olduğunuzda farkında olmadan o insan sizi değiştirmiş olur kendiyle. O kişiden bir tane daha üretilmiştir. Bir insana kapılmak da bir yıldıza hayranlıkla bakmak aynı türden olmaya başlar. Ama sonradan kıracağını bilmeden böyle geçip gider. Bir şeyden koptuğunuzda her şeyi unutmak gibi...

Bir insana kapılıp onun özelliklerini edindiğinizde iş işten geçmiş ve o bağ koptuğunda kendinize dönmeniz gerekir. Zorlar elbette; kırar, yıkar, ağlatır ama en çok da kendinize yedirmeniz gerekir bu durumu. Bir şeyi yapmak zorunda kaldığınız zamandır artık. Zaman pişmanlıklarla da olsa mutluluklarla da olsa geçmiştir. Zaman seni beni tanımaz. Kimseyi sevmez zaman, severse o da sıradanlaşır. Ancak 21. yy'da bile zaman kimseyi sevmemiştir. Zaman sevdiği andan kıyametin kopması an meselesidir. 

Bir kişiye kapılıp hangi yola girdiğinizi bilmediğinizde sizin de bir kalp kriziniz etkisini gösterecektir. Sevseniz ne olur, sevmeseniz ne olur... Zaman her zaman bir gözyaşıdır. Zaman her zaman sonunda bir şeyleri alır elimizden. Zaman mutsuzluktur. Zaman kaybettiğimiz ya da kazandıklarımızdan oluşmaz. Zaman şansa bırakmaz bir saliseyi. Ah vah etmeden hemen şimdi ayağa kalkıp güçlü olmayı gerektirir bir an bile. Sevmeye gelmez. Bir kişiye kapılıp onun gibi olmaya değmez. 

Bir an olsun gözyaşına değmeyecek küçük prenses. Zaman prenses olup ağlamaya değil, prens olup mutlu etmeye bakar...

9 Haziran 2016 Perşembe

!! Cahil Okur'dan Çekiliş !!

Merhabalar ! Bu sefer bir duyuru yapıp kaçmak ve buradaki yerime hala belli etmek için yeniden bir duyuru yeniden bir çekiliş heyecanı. Ama bu sefer benden değil Cahil Okur'dan !


Cahil Okur'un çekilişinde yer alan şeylerde diyor ki: Okuduğum son 10 kitapdan (41. Yorum ile 50. yorum arasında geçen kitaplar) istediğinizi seçebilirsiniz.


5 Haziran 2016 Pazar

35- Filmler'in Esintileri "Alice Through the Looking Glass"

Animasyon filmlerine karşı düşkünlüğüm devam ederekten de olsa bu filmde Alice deyince bir geri durdum nedense ancak yine animasyon filmlerinden pişman olmadım. 


Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı fantastik evrene bir kez daha geri dönüyoruz. Harikalar Diyarı, beklenmedik bir misafirin ziyaretine uğruyor ve misafiri bu büyülü evrenin işleyişini ve ev sahiplerini yavaş yavaş keşfetmeye başlıyor. Mad Hatter ise tüm çılgınlığıyla adalet ve tabii ki dostluk için orada bekliyor. Tam her şey bitmiş, ortalık fazlasıyla karışmışken gerçekliğe giden yolda bir kez daha krallığın kurtuluşu için bir araya geliniyor. 

Seslendirenler (veya Oyuncular) : Johnny Depp
Anne Hathaway
Mia Wasikowska
Rhys Ifans
Helena Bonham Carter
Sacha Baron Cohen
Alan Rickman
Stephen Fry
Michael Sheen
Timothy Spall

Her animasyon filmi gibi bunu da beğendim ve bugün izledim ve hemen paylaştım. Yeniden birlikteyiz ve hala kesinleşmemiş kararlarımdan dolayı size tam bir bilgi veremiyorum. Ancak kesinleştiği an kesinlikle size duyuracağım. Her film gibi size bırakıyorum ancak bizden büyükler bile filme gelmişti öyle diyeyim. Ve özellikle aslında animasyon filmlerine büyüklerin gitmesi gerektiğini ve büyüklerin daha çok anlayacağı bir biçimde olduğunu söylemeliyim. Gerçekten yeniden animasyon filmlerine bağlandım. 

Notum 4/4. İyi seyirler efendim :)))

4 Haziran 2016 Cumartesi

!! Önemli Haberlerim Var !!

Bu sefer gerçekten gelmeliyim dedim. Yani böyle durgunluk ve bloga kimsenin gelmemesinden bir şeyler çıkartıp gerçekten kendimi unutturmamalıyım dedim. Bu yüzden oturup bloguma bakıp bir karar almaya oturdum bilgisayarın başına. Galiba gerçekten kendim, unutturmamam lazım dedim. Umarım gerçekten geri dönüşümden daha güzel bir dönüş olur. Teşekkürlerimi de sonra sunacağım ancak sadece 1 kişi daha kaldı bu kararı vermem ve fikir alıp işe koyulmam için. Bu yüzden biraz beklemeniz ve sonraki yazıyı beklemeniz gerekecek :) İyi günler dilerim :)) Beklemede kalın efenim...


1 Haziran 2016 Çarşamba

Tamam Özlemişim

Mutlu ben olursa gider yazar bir yazı :)

Yakın zamanda bir liste göndereceğim elimde güzel şarkılar var ve ne kadar biz mezuniyetimizde İngilizce şarkı dinleyememiş olsak da başka sınıfların gavurcalarından kaçmamış ama olsundu yani biz de Türk usülü durmadık yerimizde benim eller hep havada ben bilmezdim bu kadar dans edeceğimi yani. Valla çok mutlu mutlu haftalar geçiyor. Ben mutlu insanlar da mutlu olsun. Ay dua etmem lazım. Siz de edin Ramazan geliyor.  Hep böyle olsun ya. Ben cidden sevmiyorum böyle insanlar kahrolsun falan. Fransa sel almış. Hem de bayağı. Allah yardımcıları olsun dua edelim ya. Doğa olaylarında tek çare dua etmek oluyor. Benim de arkadaşım var bir de Allahım korusun evlerine bir şey olmadı ama sel bu belli olmayacak şekilde 1.2 metreyi bulmuştu öğlen ve Allah kimseyi böyle zor durumda bırakmasın.

Yakında başlarım dolu dolu yazılara gelişimin 1 yılı da doldu galiba ve o zamanlarki gibi güzel hissetmek güzel. Ama uzun süreli olsun böyle Allah kimseye sıkıntı hüzün üzgünlük kırgınlık vermesin ya. İyi geceler dilerim herkese..